Course Outline
Εισαγωγή
Επισκόπηση του Marketing
- Βασικές έννοιες
Ικανοποίηση των πελατών
- Αγορά καταναλωτή Οργανωτική αγορά Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM) Σύστημα Ανάλυσης Ικανοποίησης Πελατών (CSAS) Διαμερισμός αγοράς, αγορά στόχος και τοποθέτηση στην αγορά Μελέτες περίπτωσης
Marketing Ανάλυση Περιβάλλοντος
- Μακροπεριβαλλοντική ανάλυση Μικροπεριβαλλοντική ανάλυση Ανάλυση SWOT Μελέτες περίπτωσης
Marketing Στρατηγική
- 3C - Μελέτες περιπτώσεων εταιρείας, πελατών και ανταγωνισμού
Κοινές Δεξιότητες Πωλήσεων
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
Τα 4Ps του Marketing Mix
- Επωνυμία προϊόντος και εμπορικό σήμα
Ευκολία κόστους πελάτη Communication
- Τα 4Rs του Marketing Mix
Συνάφεια React Ανταμοιβή σχέσης ιόντων
- Το 4Is του Marketing Mix
Ενδιαφέροντα Ενδιαφέροντα Αλληλεπίδραση Ατομικότητα
- Το σχέδιο Marketing
Διατύπωση σχεδίου Εκτέλεση σχεδίου Διάγνωση σχεδίου Μελέτες περίπτωσης
- Marketing Σχεδιασμός
Συγγραφικές δεξιότητες προγραμμάτων μάρκετινγκ Μελέτες περιπτώσεων
- Νέα ανάπτυξη του Marketing
Διεθνές μάρκετινγκ Ψηφιακό μάρκετινγκ Ολοκληρωμένο μάρκετινγκ Μελέτες περιπτώσεων
- Περίληψη και Συμπέρασμα
Requirements
- Δεν απαιτείται ειδική εμπειρία.
Ακροατήριο
- Marketing Διευθυντές
- Marketing Προσωπικό
- επιχειρηματίες
Testimonials (2)
Απαντήσεις με λύσεις και πρακτική χρήση.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Course - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Βρήκα ολόκληρο το διήμερο εκπαίδευσης πολύ ενημερωτικό και εκπαιδευτικό, αλλά το περιεχόμενο που καλύπτεται την Ημέρα 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, καθώς και Στρατηγική & Σχεδιασμός) ήταν το πιο πολύτιμο για μένα, καθώς σχετίζεται άμεσα με την τρέχουσα γραμμή μου της δουλειάς.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated