Course Outline

Εισαγωγή

Πωλήσεις και Marketing Βασικά στοιχεία

    Βασικές αρχές της πώλησης Τι είναι το cross-selling; Τι είναι το upselling; Επισκόπηση του μάρκετινγκ πωλήσεων

Τεχνικές και στρατηγικές πώλησης

    Στρατηγικές cross-selling και upselling Δημιουργία πλέγματος cross-sell Μοντέλα προϊόντων Αλυσίδα Markov Ανάλυση συμπλέγματος και καλαθιού μάρκετινγκ Τεχνικές cross-selling και upselling

Ηλεκτρονικό εμπόριο Marketing

    Διασταυρούμενη πώληση και υπερπώληση εντός εφαρμογής Email μάρκετινγκ Οπτικός έλεγχος μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Βάση δεδομένων Marketing

    Database μάρκετινγκ έναντι μάρκετινγκ σχέσεων Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Διαχείριση πληροφοριών και γνώσης Database εργαλεία μάρκετινγκ και βέλτιστες πρακτικές

Σχέση με τον πελάτη και αξία ζωής

    Ανάλυση αντιλαμβανόμενης αξίας και αξίας από τον πελάτη Ανάπτυξη πρότασης αξίας Marketing διοχέτευση Δημιουργία πίστης πελατών Ανάλυση κερδοφορίας προϊόντος Αξία διάρκειας ζωής πελάτη Διαχείριση εκτροπής Ανάπτυξη προγράμματος αφοσίωσης

Marketing Έρευνα

    Τύποι ερευνητικής διαδικασίας και μεθόδων Διαφορετικές πηγές έρευνας μάρκετινγκ Σύστημα πληροφοριών πωλήσεων και σύστημα πληροφοριών μάρκετινγκ Marketing επικοινωνίες, προωθήσεις και εκδηλώσεις Διαχείριση ψηφιακών επικοινωνιών

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασικές γνώσεις πωλήσεων και μάρκετινγκ

Ακροατήριο

  • Marketing επαγγελματίες
  • επιχειρηματίες
 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Related Categories