Ευχαριστούμε που στάλθηκε η αποσαφήνισή σας! Ένα μέλος της ομάδου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Ευχαριστούμε για την εκδήλωση κράτησης! Ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Εξέλιξη Κομματιού
Κατανοώντας την “Μάρκα”
- Τι είναι μια “μάρκα”;
- Τι είναι η μάρκα της εταιρείας σας;
- Τι μπορώ να κάνω για να επηρεάσω τη δύναμη της μάρκας της εταιρείας μου;
Βασικές Στρατηγικές Αλλαγής
- Η ανάγκη για τους διοικητικούς της εταιρείας να καθορίζουν συνεχώς την τρέχουσα κατάσταση των μερών της οργάνωσής τους – ειδικά όταν συγκρίνονται με τα παρόμοια και τους ανταγωνιστές – και να εισάγουν πρωτοβουλιακές (και όχι απαντητικές) αλλαγές
- To μοντέλο “STARS” των Στρατηγικών και του Προγραμματισμού Αλλαγής
Διαχείριση Αλλαγής
- Πώς / Γιατί προηγούμενες αλλαγές κατέληξαν καλά;
- Πώς / Γιατί προηγούμενες αλλαγές δεν κατέληξαν καλά;
- Τι μπορούμε να μάθουμε από προηγούμενες πρωτοβουλίες για την αλλαγή (στην εταιρεία σας και άλλες)
- Οι 9 Αρχές Αλλαγής – και η εφαρμογή τους
- To μοντέλο αλλαγής του Lewin
- To Κυβερνητικό Πολύχρωμο Σάση
Οι Ψυχολογικές Επιπτώσεις της Αλλαγής
- Πώς νιωθώ τώρα; Πώς νιωθούν οι συνάδελφοί μου τώρα;
- Πώς θα νιωθήσω / θα νιωθούν ως προς την εξέλιξη της διαδικασίας αλλαγής;
Σχέσεις Πελάτη / Εμπλεκόμενων
- Τι είναι ένας πελάτης;
- Τι είναι ένας εμπλεκόμενος;
- Πώς μπορώ να αξιοποιήσω κατά βέλτιστο τον πελάτη / τον εμπλεκόμενο;
- To Αλυσίδα Υπηρεσίας : Κέρδους
Οι Οικονομικές πτυχές ενός Επιχειρήματος
- Οικονομικά Δελτία:
- Ισορροπίες
- Λογαριασμοί Κέρδους και Ζημίας
- Οικονομικές Προβλέψεις:
- Προϋπολογισμοί
- Προβλέψεις Ροής Καταβολών
- Επιχειρηματικά Συστήματα
Ορισμός Στόχων
- Δηλώσεις Οράματος / Αποστολής
- Ορισμός στόχων για την εκπλήρωση των διακηρύξεων αποστολής
- Διαχείριση Επιδόσεων για να υπερβάλλουν τους συμφώνησε στόχους
Συζήτηση Για Το καλύτερο Αποτέλεσμα
- Επικοινωνία κατά τη συζήτηση
- Η σημασία αποτελεσματικών παρουσιάσεων
- Διαφορετικές Στρατηγικές Συζήτησης
- Σύγκριση στρατηγικών
- Κατασκευή σχέσεων εμπιστοσύνης
- To 3-φάση Συζητητικό Προσδιορισμός
21 Ώρες
Σχόλια (4)
Η Irma ήταν συντονισμένη μαζί μας ως μαθητές και τις επιχειρηματικές μας ανάγκες. Ήταν σαφές ότι μας άκουγε ενεργά από τα ενημερωμένα σχόλια που έδωσε στη συνέχεια.
Siobhan - Raintree
Κομμάτι - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Μηχανική Μετάφραση
Απαντήσεις με λύσεις και πρακτική χρήση.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Κομμάτι - Google AdWords: Beginner to Advanced
Μηχανική Μετάφραση
Ήταν σε θέση να απαντήσει εύκολα στις ερωτήσεις όλων… Σαφώς ένδειξη της πείρας της.
Yunus - Vodacom
Κομμάτι - Digital Marketing
Μηχανική Μετάφραση
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Κομμάτι - Strategic Planning in Practice
Μηχανική Μετάφραση