Course Outline

Εισαγωγή

Επισκόπηση του Pricing Psychology

    Σημασία της τιμολόγησης Η ισχύς τιμολόγησης του αριθμού εννέα Ένταση τιμής Συγκρίσεις τιμών πρόσκλησης

Επιλέγοντας τη σωστή τιμή

    Στρατηγικές αντιστοίχισης κοινού Το αποτέλεσμα 99 95 έναντι 99 Αποφυγή περιττών τιμών Αποτέλεσμα ακριβείας Τιμολόγηση εγώ

Παρουσίαση της τιμής στους καταναλωτές

    Εφέ συλλαβών Προσθήκη λεπτών Προσθήκη κόμματος Εφέ κατακόρυφου αρσενικού-κόκκινου

Στρατηγικές πλαισίωσης για την τιμολόγηση

    Εφέ πένας την ημέρα Εφέ εφεδρικής αλλαγής Κέρδος-πλαισίωση και τιμές με 9 τέλος Χρονικό πλαίσιο

Παρουσίαση του προϊόντος στους καταναλωτές

    Παροχή συμβιβασμού Εφέ δόλωμα Εφέ φθίνουσας τάξης Εφέ αγκύρωσης

Προσφορά πωλήσεων προϊόντων και εκπτώσεων

    Αρχή της αφαίρεσης Ευκολία υπολογισμού έκπτωσης Εκπτώσεις με βάση το ποσοστό Σχετικό μέγεθος και σχετική απόσταση Εφέ λεκτικής αντιστοίχισης Κάθετη και οριζόντια τοποθέτηση Εφέ αριστερού και δεξιού ψηφίου Όρια έκπτωσης

Αντιμετώπιση πρόσθετων χρεώσεων

    Κατανεμημένη τιμολόγηση Παρουσίαση προσαυξήσεων Ρόλος ποσού πρόσθετης επιβάρυνσης Επίδραση ενοποίησης προσαύξησης Αντιστροφή κατάτμησης

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Μια γενική κατανόηση των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και των τιμών
  • Ενδιαφέρον για ψυχολογικές θεωρίες και έρευνα για τις επιχειρήσεις

Ακροατήριο

  • επιχειρηματίες
  • Marketing προσωπικό
  • Προσωπικό πωλήσεων
 7 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Related Categories