Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή στα πολυπρόσωπα συστήματα

  • Ορισμός των πολυπρόσωπων συστημάτων και τους εφαρμογές τους
  • Ο ρόλος του Agentic AI σε αλληλεπιδράσεις αυτόνων πράκτορων
  • Προκλήσεις του συντονισμού πολυπρόσωπων υποσυστημάτων

Ανάπτυξη Agentic AI για περιβάλλοντα με πολυπρόσωπα συστήματα

  • Σχεδίαση αυτόνων πράκτορων κινητοποιούμενων από την AI
  • Επικοινωνία πράκτορα και στρатегιές λήψης αποφάσεων
  • Περιβάλλοντα μοντελοποίησης για πολυπρόσωπη AI

Συγκρατική μάθηση (Reinforcement Learning) για Agentic AI

  • Εφαρμογή συγκρατικής μάθησης σε πολυπρόσωπα συστήματα
  • Εκπαίδευση αυτόνων πράκτορων για προσαρμοστική συμπεριφορά
  • Ισορρόπηση εξερεύνησης και εκμετάλλευσης στη λήψη αποφάσεων

Συνεργασία και ανταγωνισμός σε πολυπρόσωπα συστήματα

  • Συνεργαστικές στρатегιές AI πράκτορων
  • Ανταγωνιστικές και αντίπαλες εξαλληλεπιδράσεις AI
  • Προκύψεις συμπεριφορών σε περιβάλλοντα με πολυπρόσωπα συστήματα

Agentic AI στη ρομποτική και αυτομάτωση

  • Συντονισμός πολυπρόσωπων συστημάτων ρομποτικής
  • Σύνεση των γείδατων και διαχείριση αυτόνων αποφάσεων
  • Συμβολή σε περιπτώσεις εφαρμογών ρομποτικής AI

Agentic AI στην ανάπτυξη παιχνιδιών

  • Σχεδίαση NPC (Non-Player Characters) κινητοποιούμενων από την AI σε περιβάλλοντα με πολυπρόσωπα συστήματα
  • Μοντελοποίηση συμπεριφοράς για αλληλεπιδραστική AI
  • Λήψη αποφάσεων της AI σε δυναμικά περιβάλλοντα

Μεγέθυνση πολυπρόσωπων συστημάτων AI

  • Βελτιστοποίηση του επιδόσιμου για μεγάλες δυναμικές αλληλεπιδράσεις AI
  • Διαχείριση ιεραρχιών πράκτορων και λήψη αποφάσεων με βάση το ρόλο
  • Ενσωμάτωση πράκτορων AI σε υποδοχές με βάση το cloud

Μέλλον των πολυπρόσωπων συστημάτων με Agentic AI

  • Εφαρμογή εκδηλώσεων στην αυτόνοη συνεργασία AI
  • Επέκταση των δυνατοτήτων πολυπρόσωπων συστημάτων AI με τη βαθιά μάθηση (deep learning)
  • Ηθικές και προδιαγραφές για πολυπρόσωπες AI

Περίληψη και επόμενα βήματα

Απαιτήσεις

  • Εμπειρία στην ανάπτυξη μο델ών AI
  • Κατανόηση των εννοιών πολυπρόσωπων συστημάτων
  • Γνώση της συγκρατικής μάθησης και της αυτομάτου απόφασης κινητοποιούμενης από την AI

Ακροατήριο

  • Ερευνητές AI που μελετούν την αλληλεπίδραση αυτόνων πράκτορων
  • Μηχανικοί ρομποτικής που σχεδιάζουν συντονισμό πολυπρόσωπων
  • Αναπτυξείς παιχνιδιών που εφαρμόζουν συμπεριφορά κινητοποιούμενη από την AI για NPC (Non-Player Characters)
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (1)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες