Αρχιτεκτονική και Δизαίν: Κυρίως + Προηγμένο Τρέning Κομμάτι εκπαίδευσης
Σε αυτή τη ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τις θεμελιώδεις και προηγμένες έννοιες της αρχιτεκτονικής και του σχεδιασμού λογισμικού καθώς περνούν μέσα από μια σειρά από πρακτικές ασκήσεις και συζητήσεις στο εργαστήριο.
Ακροατήριο
- Επαγγελματίες λογισμικού
- σχεδιαστές λογισμικού
- προγραμματιστές
Μορφή του μαθήματος
- Μέρος διάλεξη, μέρος συζήτηση, ασκήσεις και βαριά πρακτική εξάσκηση
Σημείωμα
- Για να ζητήσετε μια εξατομικευμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε.
Εξέλιξη Κομματιού
Αρχιτεκτονική και Σχεδιασμός – Βασική Εκπαίδευση -- 3 ημέρες
Εισαγωγή στο Software Architecture και αρχές σχεδίασης
Software Architecture Τεχνικές
Αρχιτεκτονική Ασφαλείας
Αρχιτεκτονική Ολοκλήρωσης
Αρχιτεκτονικό Έργο – Ομαδική Εργασία
Αρχιτεκτονική και Σχεδιασμός – Εκπαίδευση Advance -- 3 ημέρες
Μεγάλης κλίμακας Software Design
Σχεδιασμός για Εξυπηρέτηση
Ο ρόλος του μοντελισμού στην αρχιτεκτονική
Αρχιτεκτονική Διαχείριση ποιότητας
Enterprise Architectουρέ
Cloud Architectures
Big Data Επισκόπηση
Κινητά και κοινωνικά Networking
Τελευταίες τάσεις στο Microservices και το API
Μελέτη περίπτωσης
Περίληψη και Συμπέρασμα
Απαιτήσεις
- Εμπειρία ανάπτυξης λογισμικού
Κομμάτια Εκπαίδευσης χρειάζονται 5+ συμμετέχοντες.
Αρχιτεκτονική και Δизαίν: Κυρίως + Προηγμένο Τρέning Κομμάτι εκπαίδευσης - Κράτηση
Αρχιτεκτονική και Δизαίν: Κυρίως + Προηγμένο Τρέning Κομμάτι εκπαίδευσης - Ζήτημα Συμβουλευτικής
Αρχιτεκτονική και Δизαίν: Κυρίως + Προηγμένο Τρέning - Συμβουλευτική Αίτημα
Συμβουλευτική Αίτημα
Σχόλια (1)
Μου άρεσαν οι ασκήσεις που βοήθησαν να ανοίξω το μυαλό και να αποκτήσω νέες γνώσεις για την αρχιτεκτονική λογισμικού.
Gabriele - EAGLEPROJECTS S.p.A.
Κομμάτι - Architecture and Design: Core + Advanced Training
Μηχανική Μετάφραση
Εφεξής Μαθήματα
Σχετικά Μαθήματα
Χρησιμοποίηση Τεχνικών Γκαμιφικέйσιον για Δημιουργική Αντιμετώπιση Προβλημάτων (Design Thinking)
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα από εκπαιδευτές (διαδικτυακή ή επιτόπου) απευθύνεται σε συμμετέχοντες από αρχάριους έως μεσαίου επιπέδου που επιθυμούν να λύσουν καθημερινές προκλήσεις στο χώρο εργασίας μέσω τεχνικών gamification.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανόηση των αρχών του Design Thinking και της εφαρμογής του στην επίλυση προβλημάτων.
- Ενσωματώστε τεχνικές gamification για την προώθηση της δέσμευσης και της καινοτομίας.
- Αναπτύξτε δημιουργικές και πρακτικές λύσεις σε κοινά ζητήματα στο χώρο εργασίας.
- Συνεργαστείτε αποτελεσματικά μεταξύ ομάδων για την εφαρμογή στρατηγικών επίλυσης προβλημάτων.
- Εφαρμόστε επαναληπτικές προσεγγίσεις για να βελτιώσετε τις λύσεις μέσω ανατροφοδότησης και πειραματισμού.
Domain Driven Design: Νοοτεχνίες και Εφαρμογές
21 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα από εκπαιδευτές (διαδικτυακή ή επιτόπου) απευθύνεται σε προγραμματιστές, αρχιτέκτονες και αναλυτές μεσαίου επιπέδου που επιθυμούν να μάθουν και να εφαρμόσουν έννοιες και πρακτικές DDD στα έργα λογισμικού τους.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Καταλάβετε τις βασικές έννοιες DDD (περιορισμένα περιβάλλοντα, οντότητες, κ.λπ.) και την εφαρμογή τους σε έργα λογισμικού.
- Εφαρμόστε στρατηγικό DDD για να ορίσετε και να σχεδιάσετε το μοντέλο τομέα, να προσδιορίσετε υποτομείς και να καθορίσετε όρια.
- Εφαρμόστε τακτικό DDD χρησιμοποιώντας μοτίβα όπως CQRS, εργοστάσια και προμήθεια συμβάντων.
- Ανακατασκευάστε και εκσυγχρονίστε τα παλαιού τύπου συστήματα αποτελεσματικά με τις τεχνικές DDD.
- Σχεδιάστε και εφαρμόστε αρχιτεκτονικές προϊόντων, τομέα και ομαδικών προσανατολισμένων.
- Χρησιμοποιήστε το πλέγμα δεδομένων για να δημιουργήσετε μια πλατφόρμα δεδομένων προσανατολισμένη στον τομέα που υποστηρίζει την ανακάλυψη δεδομένων και τη διακυβέρνηση.
Εισαγωγή στο Domain-Driven Design
14 ΏρεςΤο Domain Driven Design (DDD) είναι μια προσέγγιση για το χειρισμό σύνθετων συμπεριφορών κατά την ανάπτυξη λογισμικού.
Domain-Driven Design: Έννοιες και Πρακτικές για Διευθυντές Ανάπτυξης
21 ΏρεςDomain-Driven Design (DDD) είναι μια προσέγγιση στην ανάπτυξη λογισμικού που τονίζει τη σχεδίαση συστημάτων γύρω από το επιχειρηματικό χώρο, χρησιμοποιώντας κοινή ομοιόδοξη γλώσσα και τακτικές & στρατηγικές μεθόδους μοντελοποίησης.
Αυτή η κατεύθυνση από καθηγητές, ζωντανή εκπαίδευση (online ή on-site), απευθύνεται σε προχώρημες διευθυντές ανάπτυξης που επιθυμούν να εφαρμόσουν τα ιδίωμα DDD για να σχεδιάσουν κατασκευαστικές, υποστηρικτικές και μεγεθώσιμες συστήματα.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Αναγνωρίζουν και μοντελοποιούν τις πυρήνειες εννοιών του χώρου με κοινή γλώσσα και οριακά περιβάλλοντα.
- Εφαρμένα τακτικά μοτίβα DDD όπως είναι οι οντότητες, τιμητικά αντικείμενα, συστάδες, αποθετήρια και υπηρεσίες πεδίου.
- Σχεδιάζουν χάρτες περιβάλλοντος και στρατηγικές ορίων για τη διαχείριση της περιπλοκότητας σε μικρουπηρεσίες και ομάδες.
- Ενταξικοποιούν τις πρακτικές DDD σε Agile ομάδες και ρυθμίσεις CI/CD για να βελτιώσουν τη συνεργασία και την παροχή.
Μορφή του Κουρσού
- Διαδραστικός διάλογος και συζήτηση.
- Πολλά εξασκήματα και πράκτικη ασκήσεις.
- Εφαρμογή χειρονομίας σε επιχειρηματικό περιβάλλον live-lab.
Εξατομικευμένες Επιλογές Κουρσού
- Για να αίτηση εξατομικευμένης κατάρτισης για αυτό το μάθημα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
Σχεδιαστικά Μοτίβα
14 Ώρες
    υπάρχουν αρκετά δοκιμασμένα και εξετασμένα μοτίβα που είναι ευρέως διαθέσιμα σε όλους. Μερικές φορές, αποτελεί θέμα της αλλαγής των ονομάτων και της εφαρμογής του μοτίβου σε ένα συγκεκριμένο τεχνολογικό πλαίσιο. Μπορεί να αποστερήσει εκατοντάδες ώρες, οι οποίες διαφορετικά θα χαρηκότουν στο σχεδιασμό και την εξέταση. 
Στόχοι Εκπαίδευσης: Αυτή η μάθηση έχει δύο στόχους: πρώτον, επιτρέπει την αναβίωση ευρέως γνωστών μοτίβων, και δεύτερον, επιτρέπει τη δημιουργία και ξανά χρήση μοτίβων συγκεκριμένων για την οργάνωσή σας. Βοηθά να αξιολογήσετε πώς τα μοτίβα μπορούν να μειώσουν κόστη, να συστηματοποιήσουν τη διαδικασία σχεδιασμού και να παράγουν ένα γραμματικό πλαίσιο με βάση τα μοτίβα σας. 
Διαδραστική: Σχεδιαστές λογισμικού, επιχειρηματικοί αναλυτές, διευθυντές προ젝τών, προγραμματιστές και αναπτυξιακοί ως επί το πλείστον και διευθυντές λογισμικών τμημάτων. 
Στυλ Μαθήματος: Το μάθημα εστιάζει σε περιπτώσεις χρήσης και τη σχέση τους με ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Οι πλειόνες από τα παραδείγματα εξηγούνται χρησιμοποιώντας UML και απλές Java παραδείγματα (η γλώσσα μπορεί να αλλάξει αν το μάθημα διοργανωθεί ως κλειστό μάθημα). Σας οδηγεί μέσα στις πηγές των μοτίβων και σας δείχνει πώς να αρχειοθετήσετε και να περιγράψετε μοτίβα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ολόκληρη την οργάνωσή σας.
Design Thinking: Εμπάθεια με τους Εσωτερικούς Πελάτες
7 ΏρεςTo Design Thinking είναι μια ανθρώπινη κέντρου μεθοδολογία για την επίλυση προβλημάτων μέσω της συμπόνιας, ορισμού, δημιουργικής σκέψης, δοκιμαστικής και εξέτασης. Αυτή η έκδοση του μαθήματος θέτει μεγάλη έμφαση στη φάση Empathize (Συμπόνια), εστιάζοντας στη σύνδεση προηγουμένως αναγνωρισμένων προβλημάτων με τις πραγματικές ανάγκες των εσωτερικών πελατών και χρησιμοποιώντας δυναμικές, συνεργατικές δραστηριότητες για να μετατρέψει τις εξαγωγές σε πράξεις.
Αυτή η καθοδήγηση από διδάσκοντα, ζωντανή εκπαίδευση (online ή on-site) είναι προοριζόμενη για ομάδες και ηγέτες με αρχικό ως διαμεσαίο επίπεδο, οι οποίοι επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητες συμπόνιας, να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους εσωτερικούς πελάτες και να μεταφέρουν τα προβλήματα σε νόηματα βελτίωσης.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Εφαρμένουν τεχνικές βασισμένες στη συμπόνια για να ανακαλύψουν και να επικυρώσουν τις χρειές των πελατών.
- Μεταφορά μεγάλων ποινών σε ξεκάθαρες, κατά τη διάδοση χρείες.
- Συμμετοχή σε δυναμικές προσωπικοποιημένες ολιγότυπα και προσομοιώσεις για την εξάσκηση πελατοκεντρικών συζητήσεων.
- Συνεργατική απόδοση προβλημάτων από την οπτική γωνία του πελάτη.
Μορφή του μαθήματος
- Αλληλεπίδραση εκδήλωση και οδηγικές συζητήσεις.
- Δυναμικά, χειρονητικά προσωπικοποιημένα ολιγότυπα και ασκήσεις συμπόνια.
- Ομαδικές εργαστήρια για την υποστήριξη των προβλημάτων.
Επιλογές Προσαρμογής του μαθήματος
- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη έκδοση που είναι κατάλληλη για συγκεκριμένα εσωτερικά διαδικασίες (π.χ., αποκέντρωση ή παροχή οπλισμού), παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να το διατυπώσετε.
Design Thinking: Empathize & Define for Internal Clients
7 ΏρεςTo Design Thinking είναι μια ανθρωποκεντρική μεθοδολογία για τη λύση προβλημάτων μέσω της συμπόνιας, ορισμού, ιδέων, πρωτότυπου και δοκιμής. Η εστίαση στις πρώτες δύο φάσεις — Empathize (Συμπόνια) και Define (Ορισμός) — βοηθά τις ομάδες να αντιληφθούν καλύτερα τους εσωτερικούς πελάτες και να ορίσουν τα σωστά προβλήματα για λύση.
Αυτή η εκπαιδευτική διαδικασία, καθοδηγούμενη από καθηγητή (online ή onsite), στρέφεται προς νεόφιλες ως επιφάνεια μέσης βαθμίδας ομάδες και αρχηγούς, οι οποίοι επιθυμούν να ενισχύσουν τη σύνδεσή τους με τους εσωτερικούς πελάτες, να μειώσουν την αντίσταση στην αλλαγή και να βελτιώσουν τη λειτουργικότητα μέσω πρακτικών, συνεργατικών μεθόδων.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Χρησιμοποιήσουν τεχνικές ενεργού ακρόασης και συνέντευξης για να συλλέξουν έναρξη υποστηριζόμενων δεδομένων για τους εσωτερικούς πελάτες.
- Δημιουργήσουν χάρτες συμπόνιας και να καταγράψουν τις ανάγκες και τα προβλήματα των χρηστών.
- Διακρίνουν πραγματικές ρίζες προβλημάτων από διαφορετικές κατανοήσεις με τη χρήση εργαλείων όπως οι 5 Whys (Πενταερωτήματα) και δένδρα προβλημάτων.
- Αναθέσουν σαφείς, εκτελεσιμές απόψεις (POVs) που καθοδηγούν τη λειτουργία λύσεων.
Μορφή του Μαθήματος
- Αλληλεπιδραστική παράσταση και συζήτηση.
- Πρακτικές, χειρονομικές ασκήσεις και ρόλου παιχνίδια.
- Ομαδικά εργαστήρια και συζητήσεις με γενική αναφορά.
Επιλογές Προσαρμογής του Μαθήματος
- Για να αιτηθείτε μια προσαρμοσμένη έκδοση η οποία συμβάδιζει με ένα συγκεκριμένο εσωτερικό διαδικαστικό (π.χ., προμηθείας ή παροχής αναβιβάσματος), παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να διατυπώσετε.
Εργαστήριο Σχεδιασμού για Προγραμματιστές Λογισμικού
14 ΏρεςΣε αυτό το ζωντανό, καθοδηγούμενο ιστροκάτιως εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Ελλάδα (online ή on-site), οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να εφαρμόσουν τα πέντε στάδια του Design Thinking για να καταλάβουν καλύτερα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι τελικοί χρήστες ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, και στη συνέχεια να αναπτύξουν την καλύτερη προσέγγιση για την επίλυσή τους.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Χρησιμοποιούν δημιουργικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών με τεχνολογικά εφικτές λύσεις.
- Διαμορφώνουν στρατηγική για την αύξηση της αξίας των πελατών και τη βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών.
Design Thinking: Μεθοδολογίες Διανυσματικότητας
24 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε επαγγελματίες αρχαρίου έως μεσαίου επιπέδου που επιθυμούν να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν μεθοδολογίες Design Thinking για την προώθηση της καινοτομίας και τη βελτίωση των επιχειρηματικών λύσεων.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανόηση των βασικών αρχών του Design Thinking και του ρόλου του στην καινοτομία.
- Εφαρμόστε τις πέντε φάσεις του Design Thinking στην επίλυση προβλημάτων.
- Χρησιμοποιήστε τεχνικές και εργαλεία ιδεασμού για την ενίσχυση της δημιουργικότητας.
- Εφαρμόστε Design Thinking στρατηγικές για τη βελτίωση των διαδικασιών και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας.
Χοντρογενική ηγεσία μέσω του Design Thinking
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε αρχάριους ηγέτες και επαγγελματίες ανθρώπινου δυναμικού που επιθυμούν να μάθουν και να εφαρμόσουν μεθοδολογίες Design Thinking για την προώθηση της καινοτομίας, την ενίσχυση των ικανοτήτων επίλυσης προβλημάτων και την αποτελεσματική συμμετοχή των ομάδων .
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Εξοπλίστε τους συμμετέχοντες με εργαλεία και μεθοδολογίες για την προώθηση της καινοτομίας και της εμπλοκής της ομάδας.
- Αναπτύξτε δεξιότητες στη χαρτογράφηση της ενσυναίσθησης, στον ιδεασμό και στη δημιουργία πρωτοτύπων για την επίλυση σύνθετων προκλήσεων.
- Εφαρμόστε τις αρχές Design Thinking σε σενάρια ηγεσίας και ανθρώπινου δυναμικού.
- Προωθήστε μια κουλτούρα καινοτομίας στις ομάδες τεχνολογίας.
Θεωρία Σχεδιασμού
4 ΏρεςΕπισκόπηση:
Υπάρχουν πέντε στάδια στη διαδικασία Design Thinking (DT) (ενσυναίσθηση, ορισμός του προβλήματος, ιδέα, πρωτότυπο, δοκιμή).
Σε έναν όλο και πιο περίπλοκο κόσμο, αντιμετωπίζουμε προβλήματα που μπορεί να χρειάζονται ειδικές προσεγγίσεις. Το Design Thinking βοηθά στην αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων. Η εκμάθηση της σκέψης σχεδιασμού βοηθά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων, στην καλύτερη επικοινωνία, στην αποτελεσματική πεποίθηση, στη βελτίωση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων και στη βελτίωση της οργανωτικής και προσωπικής συμπεριφοράς και απόδοσης.
- Πώς λειτουργεί το DT: μάθετε από τους ανθρώπους και τα προβλήματα, βρείτε μοτίβα, σχεδιάστε μοντέλο (model drift), δοκιμάστε το μοντέλο, αξιολογήστε το μοντέλο και ανασχεδιάστε.
- Σχέση DT, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας.
- Μέθοδοι και εργαλεία DT: persona, χάρτης ενδιαφερομένων, χάρτης ταξιδιού πελατών, σχέδιο υπηρεσιών, καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου.
- Εφαρμογή του DT: νοοτροπία σχεδιασμού, ανατρεπτική καινοτομία, επαναληπτική προσέγγιση, ευέλικτη τεχνική εκτίμησης, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, ομαδική εργασία, ετοιμότητα ηγεσίας, επικοινωνιακές δεξιότητες, γνώση τεχνολογίας, μπροστινή σκέψη, διαπολιτισμική και ηθική ικανότητα, συναισθηματική νοημοσύνη, αυτογνωσία, διαπραγματευτικές δεξιότητες, δεξιότητες επίλυσης συγκρούσεων.
Στόχοι:
- Για να κατανοήσετε τις βασικές αρχές και τις αποχρώσεις του DT
- Για να εξερευνήσετε βασικές έννοιες, παράγοντες, θεωρίες, τύπους και μοντέλα στο DT
- Να πειραματιστείτε, να βιώσετε και να εξασκηθείτε στο DT
Διανομή:
Πρόκειται για εκπαιδευτικό σεμινάριο διάρκειας 1 ημέρας (4 ώρες) και περιλαμβάνει:
- διαλέξεις (40% - παρουσίαση θεωριών, εννοιών, μοντέλων και αλληλεπιδράσεων),
- ομαδικές ασκήσεις (30% - δυναμική ομάδας, παιχνίδια, ομαδική συζήτηση και εικονικές ασκήσεις επίλυσης συγκρούσεων),
- ατομικές δραστηριότητες (15% - γραφή, σχεδιασμός και συζήτηση με ομοτίμους)
- και άλλα (15% - βίντεο, ανάγνωση).
Σημείωση: λόγω της φύσης αυτού του μαθήματος υπάρχει ελάχιστο μέγεθος ομάδας 3
Σχεδιαστικοί Τύποι σε C#
14 ΏρεςΣτόχος Απευθύνης:
Τεχνικός Ηγέτης Ομάδας, Προγραμματιστής
Στόχος μάθησης:
Το σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να αποκτήσει η δυνατότητα να σχεδιάζει προχωρημένες δομές ανάπτυξης/προ젝τών σε C#.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι μαθητές εξοικειώνονται με τους πόρους και τους εργαλείους MSDN για να υποστηρίξουν τη διαδικασία ανάπτυξης, όπως το Microsoft Visual Studio και το ReSharper.
Σχεδιαστικοί Τύποι στο PHP
14 ΏρεςΑυτή η εκπαιδευτική μάθηση, που δίνεται ζωντανά από εκπαιδευτή στο Ελλάδα (μέσω διαδικτύου ή υπό τον ίδιο τόπο), προσβλέπει σε μεσαίου επιπέδου PHP αναπτυξτές που θέλουν να εφαρμόσουν σχεδιαστικούς παρατηρητές αποτελεσματικά στα έργα τους.
Στο τέλος αυτής της εκπαιδεύσεως, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Καταλάβουν το στόχο και τα πλεονεκτήματα των σχεδιαστικών παρατηρητών.
- Αναγνωρίζουν και εφαρμόζουν αποτελεσματικά σχεδιαστικούς παρατηρητές για τυπικές περιπτώσεις.
- Στοιχειοθετούν εφαρμογές PHP χρησιμοποιώντας βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.
- Ενσωματώνουν παρατηρητές σε σύγχρονες πλαίσια όπως Symfony ή Zend.
JavaScript - Προηγμένη Προγραμματισμός
14 ΏρεςΗ κατάρτιση απευθύνεται σε προγραμματιστές JavaScript, με σκοπό την σχεδίαση και υλοποίηση προηγμένων διαδικτυακών εφαρμογών. Τα θέματα που συζητούνται κατά τη διάρκεια της κατάρτισης απευθύνονται στην εφαρμογή καλών πρακτικών στον προγραμματισμό JavaScript και υπογραμμίζουν τα πιο συνηθισμένα λάθη. Ένας σημαντικός σημείος της κατάρτισης είναι η συζήτηση γύρω από τη διαθέσιμη προγραμματισμό με αντικειμενοστρεφή προσέγγιση στη σύνταξη JavaScript.
PHP Πατέρν και Αναδιάρθρωση
21 ΏρεςΤο μάθημα έχει σχεδιαστεί για έμπειρους προγραμματιστές που θέλουν να εξερευνήσουν ζητήματα που σχετίζονται με τη χρήση προτύπων και την ανακατασκευή. Κάθε συμμετέχων γνωρίζει τις ιδιότητες και τα πρακτικά παραδείγματα χρήσης αυτών των μοτίβων, τα οποία με τη σειρά τους θα επιτρέψουν την αποτελεσματική κατασκευή διορθώσει τον κώδικα εφαρμογής.
 
                    