Εξέλιξη Κομματιού

1. Εισαγωγή στη διευθέτηση, ή γιατί αξίζει να χρησιμοποιείται brainstorm
2. Ορισμός πελατών/χρηστών μέσω τεχνικών προσωπικοποίησης
3. Ορισμός του προβλήματος / προκλήσης - κατάσταση του πελάτη
4. Αναγνώριση επιχειρηματικής αξίας στο έργο - απαιτήσεις και κριτήρια αποδοχής
– δημιουργία χάρτων User Story μέσω τεχνικών brainstorm

  • αναγνώριση, ορισμός, κλιμάκωση και προτεραιότητα απαιτήσεων - εργαλεία και τεχνικές, για παράδειγμα Richard Lawrens, άσκηση Elephant Carpaccio
  • διάλεξη:
    - ορισμός απαιτήσεων - αναγνώριση απαιτήσεων σε τύπο user story
    - μέτρηση απαιτήσεων και επίλυση αποδοχής - αναγνώριση κριτηρίων αποδοχής user story
    - προτεραιότητα απαιτήσεων με βάση τις ανάγκες του πελάτη έργου
    - μεταφορά απαιτήσεων - πώς να εξασφαλίσουμε ότι κατανοούμε το ένα το άλλο - μεταφορά αναγκών πελάτη σε διαφανή user story

5. Επίλυση - επιμελητήριο "start, stop, continue"

Απαιτήσεις

  • Εμπειρία σχεδιασμού και/ή ανάπτυξης λογισμικών λύσεων για πελάτες

Ακροατήριο

  • Προγραμματιστές
  • Διευθυντές IT τμημάτων
  • Διευθυντές έργου, PM
  • Ιδιοκτήτες προϊόντων
  • Υπαλλήλοι τμήματος μάρκετινγκ
 7 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες