Course Outline
Εισαγωγή
Επισκόπηση Scratch Χαρακτηριστικά και Αρχιτεκτονική
Ρύθμιση του λογαριασμού Scratch σας
Εξερευνώντας τον ιστότοπο Scratch
Κατανόηση των Βασικών του Scratch Editor
Προγραμματισμός με χρήση περιβάλλοντος βασισμένου σε μπλοκ του Scratch
Αλληλεπίδραση με τις Καρτεσιανές (XY) Συντεταγμένες
Μαθαίνοντας για τον Επεξεργαστή Ζωγραφικής
Κινούμενα αντικείμενα με χρήση συναρτήσεων κίνησης
Σχεδιασμός μέσω των κατηγοριών εμφάνισης και ήχου
Χρήση στοιχείων ελέγχου, χειριστών και συνθηκών
Κατανόηση της αίσθησης και των μεταβλητών στο Scratch
Εκμάθηση για τους τύπους δεδομένων
Εργασία με το Pen Tool
Access στις Εξωτερικές Βιβλιοθήκες
Δημιουργία Παιχνιδιού/Εφαρμογής με Scratch
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Περίληψη και Συμπέρασμα
Requirements
- Δεν απαιτούνται προηγούμενες γνώσεις προγραμματισμού
- Ενδιαφέρον για τον προγραμματισμό και τη δημιουργία απλών και διαδραστικών παιχνιδιών
Ακροατήριο
- Όποιος είναι νέος στην κωδικοποίηση
- Προγραμματιστές παιχνιδιών και εφαρμογών
Testimonials (3)
Μάθετε για το λογισμικό
Peter - Coleg Cambria
Course - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
πρακτικά παραδείγματα και αντιμετώπιση προβλημάτων πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κ.λπ.), εννοώ καλή πρακτική και πώς φαίνεται η πραγματική εργασία του έργου
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Course - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated
Αρέσε μου το γεγονός ότι όλες οι ερωτήσεις που είχαμε έχασε προηγουμένως απάντησαν; επίσης, η απόδειξη 90 λεπτών για να δημιουργήσουμε ένα μικρό παιχνίδι στο τέλος ήταν καλά ασπρομαύρα!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Course - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated