Balanced Scorecard Κομμάτι εκπαίδευσης
Η εκπαίδευση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει οποιονδήποτε σκέφτεται να υλοποιήσει ή να εργαστεί σε ένα ισορροπημένο έργο βαθμολογίου
Εξέλιξη Κομματιού
Μέτρηση Επιχειρηματικής Στρατηγικής
- Χρηματοοικονομική Προοπτική
- Πελατική Προοπτική
- Προοπτική Εσωτερικών Εργασιακών Διαδικασιών
- Προοπτική Μάθησης και Ανάπτυξης
- Σύνδεση των Μέτρων Ισορροπημένου Σκορκάρδ με τη Στρατηγική σας
- Δομή και Στρατηγική
Διαχείριση Επιχειρηματικής Στρατηγικής
- Επίτευξη Στρατηγικής Σύμφωνης: Από την Κορυφή μέχρι τη Βάση
- Στόχοι, Διαθέσιμες Πόροι, Εργαλεία και Προϋπολογισμοί
- Ρetroπροβολή και τη Στρατηγική Διαδικασία Μάθησης
- Εφαρμογή Ενός Προγράμματος Διαχείρισης Ισορροπημένου Σκορκάρδ
Κομμάτια Εκπαίδευσης χρειάζονται 5+ συμμετέχοντες.
Balanced Scorecard Κομμάτι εκπαίδευσης - Κράτηση
Balanced Scorecard Κομμάτι εκπαίδευσης - Ζήτημα Συμβουλευτικής
Balanced Scorecard - Συμβουλευτική Αίτημα
Συμβουλευτική Αίτημα
Σχόλια (1)
Οι αναφορές στη μάterial (υλικό) και ό,τι άλλο προσέφερε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Ωστόσο, συνιστώ τη διάσημη αποδείξη αυτής της εκπαίδευσης ώστε περισσότεροι άνθρωποι να μπορέσουν να συμμετάσχουν.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Κομμάτι - Balanced Scorecard
Μηχανική Μετάφραση
Εφεξής Μαθήματα
Σχετικά Μαθήματα
Online Brand Audit: Αξιολόγηση της Διαθεσιμότητας και Τοποθέτησης της Μάρκας στο Δίχτυ για να Σχεδιαστούν Δυναμικές Στρατηγικές Μάρκας
21 ΏρεςΗ ψηφιακή παρουσία μιας μάρκας είναι απολυτά απαραίτητη για την επιβίωση ενός επιχειρηματικού φορέα στο σήμερα πιο συνδεδεμένο κόσμο.
Αυτή η εκπαιδευτική συνεργασία με καθηγητή, ζωντανή εκπαίδευση απευθύνεται σε πάνοραμα για τους χώρους μάρκας και στόχευε σε επαγγελματίες μάρκας όλων των επιπέδων που θέλουν να δυναμώσουν την διαθεσιμότητα της μάρκας στο δίχτυ, να αξιολογήσουν την επιδόση της μάρκας και να διαχειριστούν την εικόνα και τη φήμη της μάρκας μέσω της πλήρους Αξιολόγησης Μάρκας στο Δίχτυ.
Η αθροΐσματική επίδραση πολλών ψηφιακών επαφών θα καθορίσει τελικά τον τρόπο με τον οποίο οι στόχοι πελατών αντιλαμβάνονται την εταιρεία και αν θα επιθυμούν να διακοπήσουν με συναλλαγές.
Μια Αξιολόγηση Μάρκας στο Δίχτυ έχει γίνει προδιαγραφή για τους επιχειρηματικούς φορείς, ώστε να αξιολογούν και δυναμώνουν τη διάθεση μάρκας σε έναν συγκεκριμένο αγορά.
Εκτός από την αξιολόγηση των δυνάμεων και αδυναμιών των ψηφιακών πληροφοριών που ελέγχεται σε μια μάρκα, η Αξιολόγηση αυτή θα καταλύσει τον τρόπο που γίνεται αναφορά για την μάρκα σε ψηφιακές επαφές που δεν κατευθύνονται από την εταιρεία, ώστε να αξιολογηθεί η φήμη της μάρκας.
Στο τέλος της εκτέλεσης μιας Αξιολόγησης Μάρκας στο Δίχτυ, θα υποστηριχθείτε να αναπτύξετε μια τροποποιημένη στρατηγική πολιτισμού που συμφωνεί με τους ευρύτερους στόχους του επιχειρήματος.
Αν και αυτή η μάθηση ανήκει στην κατηγορία 'Διαχείριση Μάρκας', υποβαθμίζει πολλές άλλες εξειδίκευσεις σε μια οργάνωση, από την εμπειρία πελάτη και τα περιπάτους χρήστη μέχρι την ανάκτηση πληροφοριών, συμβουλή για στρατηγική και εξόρυξη.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Αξιολογήσουν τη διάθεση μιας μάρκας στο δίχτυ για δυνάμεις και αδυναμίες.
- Ανακαλύψουν τη φήμη και εικόνα μιας επιχείρησης στο δίχτυ.
- Αναγνωρίσουν και δυναμώσουν τη διάθεση μιας μάρκας σε ένα συγκεκριμένο αγορά.
- Αναπτύξουν μια αποτελεσματική στρατηγική πολιτισμού και ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ψηφιακής μάρκας.
- Διεξάγουν μία ανταγωνιστική ανάλυση πολιτισμού και δημιουργούν βιομηχανικές χάρτες φήμης.
- Διεξάγουν μία αξιολόγηση SEO (Search Engine Optimization).
- Μαθαίνουν τις ενημερωμένες κατευθυντήριες γραμμές SEO στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.
- Ανακαλύπτουν χρήσιμες πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο διαφορετικές ομάδες πελατών αντιλαμβάνονται μια επιχείρηση και τα προϊόντα ή υπηρεσίες της.
- Διεξάγουν διαδικτυακή κοινωνική ακρόαση (social listening).
- Χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να κάνουν πιο αποδοτικές εκτίμησες μάρκας.
Βασικά της Ευθύνης Κορυφής των Εταιρειών για την Κοινωνία
7 ΏρεςΑποκτήστε την κατανόηση και την κατανόηση της αξίας της επένδυσης στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, φιλανθρωπία και βιωσιμότητα. Η κατάρτιση διεξάγεται σε διαδραστική μορφή και περιλαμβάνει διάφορες μελέτες περιπτώσεων.
Υπεύθυνη Διαχείριση του Επιχειρήσιου IT και Eταιρικής Στρατηγικής
35 ΏρεςΗ διοίκηση των επιχειρηματικών IT είναι απαραίτητη για να συγχρονίζει τις πρωτοβουλίες τεχνολογίας με τη στρατηγική επιχείρηση, για να εξασφαλίζει την παροχή αξίας και για να διαχειρίζεται τους κινδύνους.
Αυτός ο εκπαιδευτικός, ζωντανός διαλεξητής (online ή σε υποστήριξη) αφιερώνεται σε επαγγελματίες IT governance επιπέδου πρόοδος που θέλουν να βελτιώσουν την κατανόησή τους σχετικά με τους πλαισίους διοίκησης, την παροχή αξίας και τη διαχείριση των κινδύνων ενώ ετοιμάζονται για επαγγελματικές πιστοποιήσεις.
Ανά το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Εφαρμόζουν πλαισία διοίκησης για τη συγχωνευμένη δράση IT με τους αποτελεσματικούς στόχους.
- Βελτιώνουν την παροχή αξίας μέσω στρατηγικών επενδύσεων και ρεαλιζάριου βenefits.
- Αξιολογούν και αντιμετωπίζουν επιχειρηματικούς κινδύρους, συμπεριλαμβανομένων των νέων κινδύνων.
- Αναπτύσσουν στρατηγικές για τη βελτίωση IT πόρων και αποφάσεις διαθέσιμοτήτα.
Σχεδιασμός του μαθήματος
- Διαλεγμένη ομιλία και συζήτηση.
- Πολύπλοκες ασκήσεις και πράξη.
- Σχεδιασμός εφαρμογών σε υποστήριξη live-lab.
Προσωπικοποίηση Επιλογές του Μαθήματος
- Για να αιτηθεί προσωπικόποιηση για αυτό το μάθημα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να διοργανώσουμε.
Πρόβλεψη Αγοράς
14 ΏρεςΑκροατήριο
Αυτό το μάθημα έχει δημιουργηθεί για αναλυτές, προγνωστικούς που θέλουν να εισαγάγουν ή να βελτιώσουν την πρόβλεψη που μπορεί να σχετίζεται με την πρόβλεψη πωλήσεων, την οικονομική πρόβλεψη, την πρόβλεψη τεχνολογίας, τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την πρόβλεψη ζήτησης ή προσφοράς.
Περιγραφή
Αυτό το μάθημα καθοδηγεί τους αντιπροσώπους μέσω μιας σειράς μεθοδολογιών, πλαισίων και αλγορίθμων που είναι χρήσιμοι όταν επιλέγουν πώς να προβλέψουν το μέλλον με βάση ιστορικά δεδομένα.
Χρησιμοποιεί τυπικά εργαλεία όπως το Microsoft Excel ή ορισμένα προγράμματα ανοιχτού κώδικα (κυρίως έργο R).
Οι αρχές που καλύπτονται σε αυτό το μάθημα μπορούν να εφαρμοστούν από οποιοδήποτε λογισμικό (π.χ. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream για Οικονομικούς Αναλυτές: Τετοιμασία Για Απόδειξη Δεξιοτήτων
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα (διαδικτυακή ή επιτόπια) από εκπαιδευτές απευθύνεται σε αρχάριους οικονομικούς αναλυτές που επιθυμούν να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το OneStream για οικονομική ανάλυση, αναφορές και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και να προετοιμάζονται για σχετικές πιστοποιήσεις OneStream.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τις βασικές λειτουργίες του OneStream XF.
- Περιηγηθείτε στη διεπαφή και στο χώρο εργασίας του OneStream.
- Φόρτωση, μετατροπή και επικύρωση οικονομικών δεδομένων.
- Δημιουργήστε και αναλύστε οικονομικές αναφορές και πίνακες ελέγχου.
- Χρησιμοποιήστε τις δυνατότητες αυτοματοποίησης ροής εργασιών της OneStream για οικονομικό σχεδιασμό και ενοποίηση.
- Προετοιμαστείτε για εξετάσεις πιστοποίησης OneStream (π.χ. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant κ.λπ.).
Στρατηγική Ανάπτυξη: Σκέψη, Πλanning και Διοίκηση
35 ΏρεςΓενικό Εγχείρημα
Αυτή η πέντε-ήμερη εκπαιδευτική πρόγραμμα θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους για στρατηγική σκέψη, πλάνο και διοίκηση, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών και επιχειρησιακών απαιτήσεων για την επιτυχή υλοποίηση σε ένα περιβάλλον με ψηφιακό κίνδυνο. Το πρόγραμμα θα ασχοληθεί με δύσκολα ζητήματα όπως η διαχείριση σύγκρουσης, η διαχείριση της αλλαγής, το τι κάνει μια καλή ηγεσία και πώς να ενθαρρύνει την ομάδα. Μέσω διαδραστικών περιπτωμάτων αλλά και παραδείγματος του τομέα, οι συμμετέχοντες θα ενθαρρύνονται να μοιραστούν εμπειρίες και προκλήσεις για την ανάπτυξη πρακτικών και δουλειωδών λύσεων που μπορούν να φέρουν πίσω και να χρησιμοποιήσουν.
Το βασικό στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τους εκτελεστικούς με δεξιότητες για τη σκέψη του επιχειρηματικού περιβάλλοντος ώστε να ανακαλύφθουν κερδοφόρες ευκαιρίες συνεχίζοντας την ανάπτυξη στρατηγικών για να αποκτήσουν διαθετική πλεονεκτικότητα σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον με αυξανόμενη διαθεσιμότητα. Σε αυτή την κατηγορία, το πρόγραμμα θα παρέχει επίσης ειδικές γνώσεις σχετικά με την ηγεσία και τις καλύτερες πρακτικές και συμπεριφορές που ενισχύουν την ικανότητα των εκτελεστικών να αντιμετωπίζουν την περίπλοκη και τυχερή φύση της διαχείρισης μιας υψηλής απόδοσης οργάνωσης.
Στόχοι Μάθησης
Μετά τη συμμετοχή σε αυτό το πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Περιγράφουν τα κύρια προβλήματα με τα οποία αντιμέτωπη είναι μια οργάνωση;
- Εξηγούν διάφορες προσεγγίσεις στην ανάπτυξη πλάνου διοίκησης;
- Αναλύουν το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον και τις επιδράσεις που επηρεάζουν την οργάνωση;
- Αναλύουν πόρους μέσα και εκτός της οργάνωσης;
- Εξηγούν διάφορες προσεγγίσεις στην διαχείριση στρατηγική και τη θέση της στο επιχειρηματικό πλάνο;
- Αξιολογούν διάφορες αναπτυξιακές στρατηγικές ώστε να πρότεινουν την(τες) πιο κατάλληλη(ες) για τις ανάγκες της επιχείρησης.
- Εφαρμένη κατανόηση στο πλαίσιο στρατηγικής ανάπτυξης;
- Συζητούν ενισχυμένα τα κινδύνια, τα πλεονεκτικά και τα κόστη που συνοδεύουν την εφαρμογή της νέας στρατηγικής, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης σύγκρουσης μέσα στην ομάδα;
- Ορίζουν προσεγγίσεις για τη διαχείριση κινδυνών που αντιμετωπίζονται;
- Αναλύουν τις εγκέφαλες επιπτώσεις στην δική τους επιχείρηση (τόσο θετικά όσο και αρνητικά) που θα προέλθουν από την εφαρμογή της νέας στρατηγικής;
- Σχεδιάζουν πολιτικές, συστήματα και διαδικασίες για να επιτύχουν την εξατομικευμένη υλοποίηση των στρατηγικών πλάνων;
- Καλύπτουν τα βασικά βήματα της διαχείρισης αλλαγής
Ποιος θα πρέπει να συμμετάσχει
- Διευθυντές Προϊόντων/Υπηρεσιών
- Νεοδιαχειριστικά διορισμένοι και εγκαθιδρυμένοι Διευθυντές και Ηγέτες Ομάδων
- Διευθυντές Λειτουργιών
- Ανώτατοι Διευθυντές Τραπεζών
- Διευθυντές Ανθρωπίνων Πόρων
- Διευθυντές Λειτουργιών
- Διευθυντές Παροχής
Μεθοδολογία
Το πρόγραμμα αποτελείται από εργαστήρια με εξέχοντες εκπαιδευτικούς, συμπληρωμένα από περιπτώματα με βάση τα πραγματικά και/ή δικηγορικά παραδείγματα. Θα υπάρχουν επίσης ευκαιρίες για τους συμμετέχοντες να δουλέψουν σε μικρές ομάδες για να συγχωνεύσουν ιδέες και στρατηγικές και να εφαρμόσουν το υλικό στο πλαίσιο των δικών τους οργάνων/τμημάτων. Οι ανοιχτές διευθυντικές συζητήσεις θα είναι επίσης μια κλειδί συσταστική.
Στατιστική Σκέψη για Λήπτες Αποφάσεων
7 ΏρεςΤο μάθημα δημιουργήθηκε για τους λήπτες αποφάσεων ωστόσο ο κύριος στόχος τους δεν είναι να κάνουν τις υπολογισμούς και την ανάλυση, αλλά να τα κατανοήσουν και να μπορούν να επιλέξουν ποιες στατιστικές μέθοδοι είναι εφικτοί στην ευρετική προγραμματισμό της οργάνωσης.
Για παράδειγμα, ένας υποψήφιος συμμετέχων χρειάζεται να λάβει απόφαση για το πόσες δείγματα χρειάζεται να συλλεχθούν πριν μπορέσουν να λάβουν απόφαση για το αν θα κυκλοφορήσει το προϊόν.
Εάν χρειάζεστε μαθήματος πιο μακρύ, το οποίο καλύπτει τις βασικές αρχές της στατιστικής σκέψης, δείτε το 5 ημερών μάθημα «Στατιστική για Διευθυντές».
Στρατηγικό Σκέψη
21 ΏρεςΣε αυτό το ζωντανό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με δάσκαλο, οδηγούμε νέους διευθυντές μέσα από τις σημαντικότερες εννοιές της στρατηγικής σκέψης, εφαρμόζοντας τη θεωρία μέσω πρακτικών δραστηριοτήτων βασισμένων σε πραγματικά κειμενά. Οι συμμετέχοντες αποκτούν μοναδική ευκαιρία να μάθουν νέους τρόπους σκέψης, να υλοποιούν κλειδί εννοίες για τη λύση προβλημάτων, να αναστέλλουν το πώς αυτές οι αρχές εφαρμόζονται στο δικό τους έργο και να ακούν και να μοιράζονται τις δικές τους απόψεις με τον εκπαιδευτή και τους συμμετέχοντες.
Στρατηγική Προγράμματος στη Εφεξης
14 ΏρεςΑυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί για επενδυτές, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθυντές, διευθυντικά στελέχη, στελέχη και αναλυτές που πρέπει να αναπτύξουν δεξιότητες στρατηγικού προγραμματισμού. Δεν είναι σχεδιασμένο για ακαδημαϊκούς σκοπούς, αλλά για να αρχίσει να πραγματοποιεί τα όνειρά σας σήμερα.
Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό για επιχειρήσεις στις οποίες η ευελιξία και η συνεχής μάθηση είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Η κύρια έμφαση είναι η εταιρική και επενδυτική στρατηγική χρησιμοποιώντας τα τρέχοντα παραδείγματα πραγματικού κόσμου. Κάθε μέλος του μαθήματος θα έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα στρατηγικό σχέδιο και να μάθει πώς να το εφαρμόσει στην πράξη.
Στρατηγική Διοίκηση
21 ΏρεςΑπευθύνεται σε
Υψηλού βαθμού διευθυντές που χρειάζεται να έχουν κατανόηση των ζητημάτων της στρατηγικής διοίκησης και της εφαρμογής της
Μορφή του μαθήματος
Συνδυασμός:
- Οδηγούμενες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις με διαφάνειες
- Εκπαιδευτικές περιπτώσεις και παραδείγματα
Στο τέλος του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Ορίσουν τα προβλήματα που υποστηρίζουν μια επιτυχημένη στρατηγική ηγεσία και τη σύνδεσή της με μια δυναμική χάρακα οργάνωσης
- Να περιγράψουν μια σειρά στρατηγικών επιχειρηματικών μοντέλων και τις δυνατές αποδόσεις για την ίδια τους επιχείρηση
- Να ορίσουν και να χρησιμοποιήσουν τα βασικά στοιχεία που υποστηρίζουν τη δημιουργία ομάδων υψηλής απόδοσης και τη διαχείριση της αλλαγής
- Να ορίσουν και να χρησιμοποιήσουν σημαντικά οικονομικά μέτρα της επιτυχημένης εφαρμογής της στρατηγικής
Κατανόηση της Μάρκετ σας και της Επιχείρησής σας
21 ΏρεςΚοινό
Το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για όλο το προσωπικό που απαιτεί ευρύτερη άποψη του τμήματος της επιχείρησής του. τους συγκεκριμένους ρόλους τους μέσα σε αυτό. και της συμμετοχής τους στη βελτίωση της συμβολής τους στον οργανισμό στο σύνολό του
Μορφή του μαθήματος
Ένας συνδυασμός:
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Γυμνάσια
Μέχρι το τέλος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- Εξηγήστε τι είναι το "εμπορικό σήμα" και πώς μπορούν να τον επηρεάσουν
- Κατανοήστε τη διαδικασία για τις στρατηγικές αλλαγής και τη θέση της εταιρείας σας μέσα σε αυτές
- Αναφέρετε λεπτομερώς τις σχετικές αρχές που διέπουν οποιαδήποτε αλλαγή σε μια επιχείρηση
- Συνειδητοποιήστε τη σημασία των σχέσεων πελατών / ενδιαφερομένων για την επιτυχή λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης
- Καθορίστε τις οικονομικές πτυχές μιας επιχείρησης και του μέρους των αντιπροσώπων αυτής της επιχείρησης
- Καθορίστε τις σημαντικές πτυχές των διαπραγματεύσεων για να εξασφαλίσετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το τμήμα της επιχείρησής τους