Στρατηγική Διοίκηση Κομμάτι εκπαίδευσης
Απευθύνεται σε
Υψηλού βαθμού διευθυντές που χρειάζεται να έχουν κατανόηση των ζητημάτων της στρατηγικής διοίκησης και της εφαρμογής της
Μορφή του μαθήματος
Συνδυασμός:
- Οδηγούμενες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις με διαφάνειες
- Εκπαιδευτικές περιπτώσεις και παραδείγματα
Στο τέλος του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Ορίσουν τα προβλήματα που υποστηρίζουν μια επιτυχημένη στρατηγική ηγεσία και τη σύνδεσή της με μια δυναμική χάρακα οργάνωσης
- Να περιγράψουν μια σειρά στρατηγικών επιχειρηματικών μοντέλων και τις δυνατές αποδόσεις για την ίδια τους επιχείρηση
- Να ορίσουν και να χρησιμοποιήσουν τα βασικά στοιχεία που υποστηρίζουν τη δημιουργία ομάδων υψηλής απόδοσης και τη διαχείριση της αλλαγής
- Να ορίσουν και να χρησιμοποιήσουν σημαντικά οικονομικά μέτρα της επιτυχημένης εφαρμογής της στρατηγικής
Εξέλιξη Κομματιού
Τι είναι η Στρατηγική Διοίκηση;
- Ποιες είναι οι θέση, οι αξίες και η δήλωση της προοπτικής για την οργάνωσή σας;
- Καθαρότητα ρόλου: τι μπορεί να προσφέρετε?
- Νέα οπτική για τη στρατηγική και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Στρατηγικά Εργαλεία και Στρατηγική Πλάνη Διοίκησης
- Ανάλυση SWOT για την εταιρεία σας / τμήματος
Οικονομική Απόδοση
- Κατανόηση βασικών οικονομικών αποδείξεων
Στυλ Διοίκησης vs Χάρακα Οργάνωσης
- Διοίκηση vs Ηγεσία
- Ποιες στυλ διοίκησης είναι διαθέσιμες για χρήση; Πώς να τις χρησιμοποιήσετε;
- Ποιοι είναι οι διάφοροι παράγοντες χάρακας της οργάνωσης; Πώς να τους καθιερώσετε;
- Πώς να συμβιβαστούν οι στυλ διοίκησης με τη χάρακα της οργάνωσης
Επιτυχής Διαχείριση Αλλαγών
- Κατανόηση και χρήση των βασικών αρχών διαχείρισης της αλλαγής
Δημιουργία Ομάδων Υψηλής Απόδοσης
- Η κρίσιμη σημασία των σταδίων ανάπτυξης της ομάδας για τη δημιουργία ομάδων υψηλής απόδοσης
Κομμάτια Εκπαίδευσης χρειάζονται 5+ συμμετέχοντες.
Στρατηγική Διοίκηση Κομμάτι εκπαίδευσης - Κράτηση
Στρατηγική Διοίκηση Κομμάτι εκπαίδευσης - Ζήτημα Συμβουλευτικής
Στρατηγική Διοίκηση - Συμβουλευτική Αίτημα
Συμβουλευτική Αίτημα
Σχόλια (1)
Πολύ ανοιχτές και καλές συζητήσεις
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Κομμάτι - Strategic Management
Μηχανική Μετάφραση
Εφεξής Μαθήματα
Σχετικά Μαθήματα
Balanced Scorecard
14 ΏρεςΗ εκπαίδευση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει οποιονδήποτε σκέφτεται να υλοποιήσει ή να εργαστεί σε ένα ισορροπημένο έργο βαθμολογίου
Online Brand Audit: Evaluate your Brand's Digital Presence & Positioning to Design Powerful Brand Strategies
21 ΏρεςΗ ψηφιακή παρουσία μίας μάρκας είναι απολυτά απαραίτητη για την επιβίωση ενός επιχειρήματος στο σύγχρονο υποδικτυωμένο κόσμο.
Αυτή η διδασκαλία που καθοδηγείται από εξειδικευμένο καθηγητή και λαμβάνεται με ζωντανή εκπαίδευση απευθύνεται σε προφεσιονάλες της αγοραστικής δραστηριότητα όλων των επιπέδων, οι οποίοι επιθυμούν να ενισχύσουν τη δικτυακή θέση της μάρκας του επιχειρήματός τους, να αξιολογήσουν την απόδοση της μάρκας και να διαχειριστούν τη φήμη και την εικόνα της μάρκας μέσω της πλήρους Αξιολόγησης Ψηφιακής Μάρκας.
Η συνολική εμπειρία που αποκτούν οι συμβαλλόμενοι μέσω πολλών ψηφιακών σημείων επαφής τελικά διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο τα προορισμένα κοινότητα συμπεριφέρονται απέναντι στην εταιρεία, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο δέχονται να πραγματοποιήσουν διακυβερνητικές συναλλαγές.
Μία ψηφιακή αξιολόγηση μάρκας έχει γίνει επίσημη πρακτική για τα επιχειρήματα, ώστε να αξιολογήσουν και να ενισχύσουν τη θέση της μάρκας σε ένα δεδομένο αγοραστικό περιβάλλον.
Εκτός από την εξέταση των κατεχόμενων ψηφιακών πόρων της μάρκας για συνεισφορές και αδυναμίες, αυτή η αξιολόγηση θα διαχωρίσει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αναφορά στην μάρκα σε ψηφιακές πλατφόρμες, δικαιούχους και κανάλια τα οποία το επιχείρημα δεν κυβερνά, ώστε να αξιολογήσει τη φήμη της μάρκας.
Στο τέλος της εκτέλεσης μίας ψηφιακής αξιολόγησης μάρκας, θα έχετε κυριάρχεια για να αναπτύξετε μία μεταμορφωτική στρατηγική πολιτισμού μάρκας, η οποία ταιριάζει με τους ευρύτερους στόχους του επιχειρήματος.
Αν και αυτός ο διδακτικός μαθησμός περιέχεται στην κατηγορία 'Διαχείριση Μάρκας', αφορά τόσο πολλά επιπλέον χώρια μέσα σε μία οργάνωση, από την αντίδραση του καταναλωτή και τους δρόμους χρήσης σε εξέλιξη γνώσεων μέχρι την πολιτική αγοραστικής δραστηριότητα και τη σχεδίαση.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Αξιολογήσουν τη ψηφιακή παρουσία μίας μάρκας για συνεισφορές και αδυναμίες.
- Αποκαλύψουν τη ψηφιακή φήμη και εικόνα ενός επιχειρήματος.
- Αναγνωρίσουν και ενισχύουν τη θέση μίας μάρκας σε ένα δεδομένο αγοραστικό περιβάλλον.
- Εξέλιξουν μία στρατηγική πολιτισμού και ταυτόχρονα ένα ενσωματωμένο ψηφιακό πλάνο αγοραστικής δραστηριότητα, τα οποία προχωρούν και δίνουν αποτέλεσμα.
- Διεξαγάγουν μία συγκριτική ανάλυση της πολιτισμού και δημιουργούν χαρτογραφικά βελτιωμένα σχήματα.
- Διεξαγάγουν έλεγχο SEO (Search Engine Optimization).
- Μάθουν τη νέα κυβερνητική συμπεριφορά SEO στην εποχή των τεχνητών νευρωνικών δικτύων.
- Ανακαλύψουν αξιόλογες γνώσεις σχετικά με το πώς διαφορετικές ομάδες καταναλωτών περιγράφουν ένα επιχείρημα και τα προϊόντα ή υπηρεσίες του.
- Διαχειρίζονται ψηφιακά ακούσματα και διαλόγους συζήτησης.
- Χρησιμοποιούν τεχνητά νευρωνικά δίκτυα για να καθιστούν πιο αποδοτική τη διακυβέρνηση ρουτινικών εξετάσεων μάρκας.
Βασικά της Ευθύνης Κορυφής των Εταιρειών για την Κοινωνία
7 ΏρεςΑποκτήστε την κατανόηση και την κατανόηση της αξίας της επένδυσης στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, φιλανθρωπία και βιωσιμότητα. Η κατάρτιση διεξάγεται σε διαδραστική μορφή και περιλαμβάνει διάφορες μελέτες περιπτώσεων.
Υπεύθυνη Διαχείριση του Επιχειρήσιου IT και Eταιρικής Στρατηγικής
35 ΏρεςΗ διοίκηση των επιχειρηματικών IT είναι απαραίτητη για να συγχρονίζει τις πρωτοβουλίες τεχνολογίας με τη στρατηγική επιχείρηση, για να εξασφαλίζει την παροχή αξίας και για να διαχειρίζεται τους κινδύνους.
Αυτός ο εκπαιδευτικός, ζωντανός διαλεξητής (online ή σε υποστήριξη) αφιερώνεται σε επαγγελματίες IT governance επιπέδου πρόοδος που θέλουν να βελτιώσουν την κατανόησή τους σχετικά με τους πλαισίους διοίκησης, την παροχή αξίας και τη διαχείριση των κινδύνων ενώ ετοιμάζονται για επαγγελματικές πιστοποιήσεις.
Ανά το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Εφαρμόζουν πλαισία διοίκησης για τη συγχωνευμένη δράση IT με τους αποτελεσματικούς στόχους.
- Βελτιώνουν την παροχή αξίας μέσω στρατηγικών επενδύσεων και ρεαλιζάριου βenefits.
- Αξιολογούν και αντιμετωπίζουν επιχειρηματικούς κινδύρους, συμπεριλαμβανομένων των νέων κινδύνων.
- Αναπτύσσουν στρατηγικές για τη βελτίωση IT πόρων και αποφάσεις διαθέσιμοτήτα.
Σχεδιασμός του μαθήματος
- Διαλεγμένη ομιλία και συζήτηση.
- Πολύπλοκες ασκήσεις και πράξη.
- Σχεδιασμός εφαρμογών σε υποστήριξη live-lab.
Προσωπικοποίηση Επιλογές του Μαθήματος
- Για να αιτηθεί προσωπικόποιηση για αυτό το μάθημα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να διοργανώσουμε.
Πρόβλεψη Αγοράς
14 ΏρεςΑκροατήριο
Αυτό το μάθημα έχει δημιουργηθεί για αναλυτές, προγνωστικούς που θέλουν να εισαγάγουν ή να βελτιώσουν την πρόβλεψη που μπορεί να σχετίζεται με την πρόβλεψη πωλήσεων, την οικονομική πρόβλεψη, την πρόβλεψη τεχνολογίας, τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την πρόβλεψη ζήτησης ή προσφοράς.
Περιγραφή
Αυτό το μάθημα καθοδηγεί τους αντιπροσώπους μέσω μιας σειράς μεθοδολογιών, πλαισίων και αλγορίθμων που είναι χρήσιμοι όταν επιλέγουν πώς να προβλέψουν το μέλλον με βάση ιστορικά δεδομένα.
Χρησιμοποιεί τυπικά εργαλεία όπως το Microsoft Excel ή ορισμένα προγράμματα ανοιχτού κώδικα (κυρίως έργο R).
Οι αρχές που καλύπτονται σε αυτό το μάθημα μπορούν να εφαρμοστούν από οποιοδήποτε λογισμικό (π.χ. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream για Οικονομικούς Αναλυτές: Τετοιμασία Για Απόδειξη Δεξιοτήτων
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα (διαδικτυακή ή επιτόπια) από εκπαιδευτές απευθύνεται σε αρχάριους οικονομικούς αναλυτές που επιθυμούν να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το OneStream για οικονομική ανάλυση, αναφορές και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και να προετοιμάζονται για σχετικές πιστοποιήσεις OneStream.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τις βασικές λειτουργίες του OneStream XF.
- Περιηγηθείτε στη διεπαφή και στο χώρο εργασίας του OneStream.
- Φόρτωση, μετατροπή και επικύρωση οικονομικών δεδομένων.
- Δημιουργήστε και αναλύστε οικονομικές αναφορές και πίνακες ελέγχου.
- Χρησιμοποιήστε τις δυνατότητες αυτοματοποίησης ροής εργασιών της OneStream για οικονομικό σχεδιασμό και ενοποίηση.
- Προετοιμαστείτε για εξετάσεις πιστοποίησης OneStream (π.χ. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant κ.λπ.).
Στρατηγική Ανάπτυξη: Σκέψη, Πλάνο, Διαχείριση και Ηγεσία
35 ΏρεςΣυνοπτική
Αυτό το μάθημα 5 ημερών θα βοηθήσει τους εκπροσώπους να αναπτύξουν τις στρατηγικές τους δεξιότητες σκέψης, σχεδιασμού και διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών και επιχειρησιακών απαιτήσεων για την επιτυχή εφαρμογή σε ένα τραπεζικό περιβάλλον. Το μάθημα θα αντιμετωπίσει τα δύσκολα ζητήματα της διαχείρισης συγκρούσεων, της διαχείρισης της αλλαγής, τι κάνει έναν καλό ηγέτη και πώς να κινητοποιήσει μια ομάδα. Χρησιμοποιώντας διαδραστικές μελέτες περιπτώσεων, καθώς και τομεακά παραδείγματα, οι εκπρόσωποι θα ενθαρρύνονται να μοιραστούν εμπειρίες και προκλήσεις για να βοηθήσουν στην κατασκευή πρακτικών και εργασιακών λύσεων που μπορούν να πάρουν πίσω και να χρησιμοποιήσουν πραγματικά.
Ο κύριος στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τους διευθυντές με τις δεξιότητες για τη σάρωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος για την ανίχνευση κερδοφόρων επιχειρηματικών ευκαιριών, καθώς και να αναπτύξει στρατηγικές για την απόκτηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα θα παρέχει επίσης γνώση της ηγεσίας τις βέλτιστες πρακτικές και συμπεριφορές που θα ενισχύσουν την ικανότητα των διευθυντών να αντιμετωπίσουν τις πολυπλοκότητες και τις αβεβαιότητες της διαχείρισης ενός υψηλής απόδοσης χρηματοπιστωτικού ιδρύματος.
Στόχοι μάθησης
Μετά τη συμμετοχή σε αυτό το μάθημα, οι εκπρόσωποι θα είναι σε θέση να:
- Περιγράψτε τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζει μια μεγάλη τράπεζα.
- Εξηγήστε τις διάφορες προσεγγίσεις στον οργανωτικό σχεδιασμό ανάπτυξης.
- Ανάλυση του τρέχοντος επιχειρηματικού περιβάλλοντος και των επιπτώσεων που επηρεάζουν τον οργανισμό.
- Ανάλυση των πόρων μέσα και έξω από την οργάνωση.
- Εξηγήστε τις διάφορες προσεγγίσεις για τη διαχείριση της στρατηγικής και τη θέση της στο επιχειρηματικό σχέδιο.
- Αξιολογήστε τις εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης ώστε να συνιστάτε τις πιο κατάλληλες για τις ανάγκες της εταιρείας.
- Εφαρμόστε μια βαθύτερη κατανόηση των στρατηγικών σχεδίων ανάπτυξης.
- Να συζητά αντικειμενικά τους κινδύνους, τα οφέλη και τα έξοδα που συνοδεύουν την εφαρμογή της νέας στρατηγικής, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης συγκρούσεων σε μια ομάδα.
- Ορισμός προσεγγίσεων για τη διαχείριση των εντοπισμένων κινδύνων.
- Ανάλυση των πιθανών επιπτώσεων στην επιχείρησή του (και θετική και αρνητική) που θα προκύψουν από την εφαρμογή της νέας στρατηγικής.
- Σχεδιασμός πολιτικών, συστημάτων και διαδικασιών για την επιτυχή εφαρμογή των αναδυόμενων στρατηγικών σχεδίων.
- Καλύπτει τα βασικά βήματα στη διαχείριση αλλαγών
Ποιος πρέπει να περιμένει
- Διαχειριστές Προϊόντων / Υπηρεσιών
- Νέοι διορισμένοι καθώς και καθιερωμένοι διευθυντές και ηγέτες ομάδας
- Τα κεφάλαια των επιχειρήσεων
- Ανώτεροι Διοικητές Τραπεζών
- Διαχειριστές Ανθρωπίνων Πόρων
- Διαχειριστές Επιχειρήσεων
- Marketing Διευθυντές
Μεθοδολογία Το μάθημα αποτελείται από διευκολυνμένα εργαστήρια, συμπληρωμένα με μελέτες περιπτώσεων που προέρχονται από ένα συνδυασμό δημοσιευμένων παραδείξεων πραγματικής ζωής και / ή πρακτικής εμπειρίας. Θα υπάρξουν επίσης ευκαιρίες για τους συμμετέχοντες να εργαστούν σε μικρές ομάδες για να συνθέσουν ιδέες και στρατηγικές και να εφαρμόσουν το υλικό στο πλαίσιο των δικών τους οργανισμών / τμημάτων. Οι ανοιχτές συζητήσεις θα είναι επίσης ένα βασικό στοιχείο.
Στατιστική Σκέψη για Λήπτες Αποφάσεων
7 ΏρεςΤο μάθημα δημιουργήθηκε για τους λήπτες αποφάσεων ωστόσο ο κύριος στόχος τους δεν είναι να κάνουν τις υπολογισμούς και την ανάλυση, αλλά να τα κατανοήσουν και να μπορούν να επιλέξουν ποιες στατιστικές μέθοδοι είναι εφικτοί στην ευρετική προγραμματισμό της οργάνωσης.
Για παράδειγμα, ένας υποψήφιος συμμετέχων χρειάζεται να λάβει απόφαση για το πόσες δείγματα χρειάζεται να συλλεχθούν πριν μπορέσουν να λάβουν απόφαση για το αν θα κυκλοφορήσει το προϊόν.
Εάν χρειάζεστε μαθήματος πιο μακρύ, το οποίο καλύπτει τις βασικές αρχές της στατιστικής σκέψης, δείτε το 5 ημερών μάθημα «Στατιστική για Διευθυντές».
Στρατηγικό Σκέψη
21 ΏρεςΣε αυτό το ζωντανό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με δάσκαλο, οδηγούμε νέους διευθυντές μέσα από τις σημαντικότερες εννοιές της στρατηγικής σκέψης, εφαρμόζοντας τη θεωρία μέσω πρακτικών δραστηριοτήτων βασισμένων σε πραγματικά κειμενά. Οι συμμετέχοντες αποκτούν μοναδική ευκαιρία να μάθουν νέους τρόπους σκέψης, να υλοποιούν κλειδί εννοίες για τη λύση προβλημάτων, να αναστέλλουν το πώς αυτές οι αρχές εφαρμόζονται στο δικό τους έργο και να ακούν και να μοιράζονται τις δικές τους απόψεις με τον εκπαιδευτή και τους συμμετέχοντες.
Στρατηγική Προγράμματος στη Εφεξης
14 ΏρεςΑυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί για επενδυτές, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθυντές, διευθυντικά στελέχη, στελέχη και αναλυτές που πρέπει να αναπτύξουν δεξιότητες στρατηγικού προγραμματισμού. Δεν είναι σχεδιασμένο για ακαδημαϊκούς σκοπούς, αλλά για να αρχίσει να πραγματοποιεί τα όνειρά σας σήμερα.
Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό για επιχειρήσεις στις οποίες η ευελιξία και η συνεχής μάθηση είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Η κύρια έμφαση είναι η εταιρική και επενδυτική στρατηγική χρησιμοποιώντας τα τρέχοντα παραδείγματα πραγματικού κόσμου. Κάθε μέλος του μαθήματος θα έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα στρατηγικό σχέδιο και να μάθει πώς να το εφαρμόσει στην πράξη.
Κατανόηση της Μάρκετ σας και της Επιχείρησής σας
21 ΏρεςΚοινό
Το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για όλο το προσωπικό που απαιτεί ευρύτερη άποψη του τμήματος της επιχείρησής του. τους συγκεκριμένους ρόλους τους μέσα σε αυτό. και της συμμετοχής τους στη βελτίωση της συμβολής τους στον οργανισμό στο σύνολό του
Μορφή του μαθήματος
Ένας συνδυασμός:
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Γυμνάσια
Μέχρι το τέλος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- Εξηγήστε τι είναι το "εμπορικό σήμα" και πώς μπορούν να τον επηρεάσουν
- Κατανοήστε τη διαδικασία για τις στρατηγικές αλλαγής και τη θέση της εταιρείας σας μέσα σε αυτές
- Αναφέρετε λεπτομερώς τις σχετικές αρχές που διέπουν οποιαδήποτε αλλαγή σε μια επιχείρηση
- Συνειδητοποιήστε τη σημασία των σχέσεων πελατών / ενδιαφερομένων για την επιτυχή λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης
- Καθορίστε τις οικονομικές πτυχές μιας επιχείρησης και του μέρους των αντιπροσώπων αυτής της επιχείρησης
- Καθορίστε τις σημαντικές πτυχές των διαπραγματεύσεων για να εξασφαλίσετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το τμήμα της επιχείρησής τους