Στρατηγική Διοίκηση Κομμάτι εκπαίδευσης
Απευθύνεται σε
Υψηλού βαθμού διευθυντές που χρειάζεται να έχουν κατανόηση των ζητημάτων της στρατηγικής διοίκησης και της εφαρμογής της
Μορφή του μαθήματος
Συνδυασμός:
- Οδηγούμενες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις με διαφάνειες
- Εκπαιδευτικές περιπτώσεις και παραδείγματα
Στο τέλος του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Ορίσουν τα προβλήματα που υποστηρίζουν μια επιτυχημένη στρατηγική ηγεσία και τη σύνδεσή της με μια δυναμική χάρακα οργάνωσης
- Να περιγράψουν μια σειρά στρατηγικών επιχειρηματικών μοντέλων και τις δυνατές αποδόσεις για την ίδια τους επιχείρηση
- Να ορίσουν και να χρησιμοποιήσουν τα βασικά στοιχεία που υποστηρίζουν τη δημιουργία ομάδων υψηλής απόδοσης και τη διαχείριση της αλλαγής
- Να ορίσουν και να χρησιμοποιήσουν σημαντικά οικονομικά μέτρα της επιτυχημένης εφαρμογής της στρατηγικής
Εξέλιξη Κομματιού
Τι είναι η Στρατηγική Διοίκηση;
- Ποιες είναι οι θέση, οι αξίες και η δήλωση της προοπτικής για την οργάνωσή σας;
- Καθαρότητα ρόλου: τι μπορεί να προσφέρετε?
- Νέα οπτική για τη στρατηγική και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Στρατηγικά Εργαλεία και Στρατηγική Πλάνη Διοίκησης
- Ανάλυση SWOT για την εταιρεία σας / τμήματος
Οικονομική Απόδοση
- Κατανόηση βασικών οικονομικών αποδείξεων
Στυλ Διοίκησης vs Χάρακα Οργάνωσης
- Διοίκηση vs Ηγεσία
- Ποιες στυλ διοίκησης είναι διαθέσιμες για χρήση; Πώς να τις χρησιμοποιήσετε;
- Ποιοι είναι οι διάφοροι παράγοντες χάρακας της οργάνωσης; Πώς να τους καθιερώσετε;
- Πώς να συμβιβαστούν οι στυλ διοίκησης με τη χάρακα της οργάνωσης
Επιτυχής Διαχείριση Αλλαγών
- Κατανόηση και χρήση των βασικών αρχών διαχείρισης της αλλαγής
Δημιουργία Ομάδων Υψηλής Απόδοσης
- Η κρίσιμη σημασία των σταδίων ανάπτυξης της ομάδας για τη δημιουργία ομάδων υψηλής απόδοσης
Κομμάτια Εκπαίδευσης χρειάζονται 5+ συμμετέχοντες.
Στρατηγική Διοίκηση Κομμάτι εκπαίδευσης - Κράτηση
Στρατηγική Διοίκηση Κομμάτι εκπαίδευσης - Ζήτημα Συμβουλευτικής
Στρατηγική Διοίκηση - Συμβουλευτική Αίτημα
Συμβουλευτική Αίτημα
Σχόλια (1)
Πολύ ανοιχτές και καλές συζητήσεις
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Κομμάτι - Strategic Management
Μηχανική Μετάφραση
Εφεξής Μαθήματα
Σχετικά Μαθήματα
Balanced Scorecard
14 ΏρεςΗ εκπαίδευση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει οποιονδήποτε σκέφτεται να υλοποιήσει ή να εργαστεί σε ένα ισορροπημένο έργο βαθμολογίου
Εκτέλεση Αναλυτικής Έρευνας Online Brand: Αξιολόγηση του Digital Presence και Positioning της Βραβείων σας για να Σχεδιάσετε Δυναμικές Στρατηγικές Brand
21 ΏρεςΗ διαθεσιμότητα μιας βραβείου στο δίχτυ είναι αποφασιστική για την επιβίωση μιας επιχείρησης στον σύγχρονο, συνδεδεμένο κόσμο.
Αυτή η διδακτική εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτικών, διεξάγεται σε πραγματικό χρόνο και απευθύνεται σε επαγγελματίες της μάρκετινγκς όλων των επιπέδων που επιθυμούν να ενισχύσουν τη θέση της βραβείου στο δίχτυ, να αξιολογήσουν την παράσταση της βραβείου και να χειριστούν τη φήμη και την εικόνα της μέσω της εκτέλεσης ένας αξιόλογης Analytical Έρευνας Online Brand.
Η συμπλήρωση πολλών εφαφών στο δίχτυ θα ορίσει τελικά τον τρόπο με τον οποίο η στόχος σας ακροατηρίες κατανοούν την εταιρεία σας, καθώς και εάν θα διαλέξουν να πραγματοποιήσουν επιχειρηματικές εκδηλώσεις μαζί σας.
Η Analytical Έρευνα Online Brand έχει γίνει καθιερωμένη πρακτική για επιχειρήσεις που επιθυμούν να αξιολογήσουν και να ενισχύσουν τη θέση της βραβείου σε μια δεδομένη αγορά.
Εκτός από την εξέταση των ελεγχούμενων ψηφιακών πόρων της βραβείου για δυνάμεις και αδυνάμεις, αυτή η έρευνα θα εξετάσει επίσης πώς μιλούν για τη βραβείου σε online channels που δεν ελέγχεται από την επιχείρηση, για να αξιολογήσει τη φήμη και την εικόνα.
Στο τέλος της διεξαγωγής μιας Analytical Έρευνας Online Brand, θα είστε σε θέση να αναπτύξετε μια μεταβαλλόμενη στρατηγική μάρκετινγκς βραβείου που συμφωνεί με τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς στόχους.
Αν και αυτή η διάλεξη περιέχεται στην κατηγορία 'Διαχείριση Βραβείου', αφορά τόσο πολλές άλλες εξειδικευμένες γνώσεις μέσα σε μια οργάνωση, από την εμπειρία πελατών και online user journeys μέχρι την εξόρυξη δεδομένων για στρατηγική και προγραμματισμός μάρκετινγκς.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Αξιολογήσουν τη διαθεσιμότητα μιας βραβείου στο δίχτυ για δυνάμεις και αδυνάμεις.
- Εξετάσουν τη φήμη και την εικόνα μιας επιχείρησης στο δίχτυ.
- Αναγνωρίσουν και ενισχύσουν την θέση μιας βραβείου σε μια δεδομένη αγορά.
- Αναπτύξουν μια στρατηγική μάρκετινγκς με αποτελέσματα και πλήρως ολοκληρωμένο online marketing communication plan.
- Διεξάγουν αναλυτικό brand analysis και δημιουργούν perceptual maps της βιομηχανίας.
- Διεξάγουν SEO audit.
- Μαθαίνουν τις ενημερωμένες κατευθύνσεις SEO στο πλαίσιο της AI.
- Εξετάζουν αξιόλογες ενδείξεις για το πώς διαφορετικές ομάδες πελατών κατανοούν μια επιχείρηση και τα προϊόντα ή υπηρεσίες της.
- Διαχειρίζονται online social listening.
- Χρησιμοποιούν την AI για να κάνουν πιο αποδοτική τη συνεχή διεξαγωγή Analytical Έρευνας Brand.
Βασικά της Ευθύνης Κορυφής των Εταιρειών για την Κοινωνία
7 ΏρεςΑποκτήστε την κατανόηση και την κατανόηση της αξίας της επένδυσης στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, φιλανθρωπία και βιωσιμότητα. Η κατάρτιση διεξάγεται σε διαδραστική μορφή και περιλαμβάνει διάφορες μελέτες περιπτώσεων.
Διακυβέρνηση του Επιχειρηματικού IT και Στρατηγική Διαχείριση
35 ΏρεςΗ διακυβέρνηση του επιχειρηματικού IT είναι απαραίτητη για τη συμφωνία των τεχνολογικών πρωτοβουλιών με την επιχειρηματική στρατηγική, την αξιοποίηση της αξίας και τη διαχείριση του ρίσκου.
Αυτή η εκπαιδευτική συνεργασία, που διεξάγεται από καθηγητές (online ή on-site), απευθύνεται σε επαγγελματίες διακυβέρνησης IT υψηλού επιπέδου που επιθυμούν να εντάξουν την κατανόησή τους για τα πλαισία διακυβέρνησης, την αξιοποίηση της αξίας και τη διαχείριση του ρίσκου, ενώ προετοιμάζονται για πιστοποίηση υψηλού επιπέδου.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Εφαρμένουν πλαίσια διακυβέρνησης για τη συμφωνία του IT με επιχειρηματικά στόχια.
- Αξιοποιούν την αξία πέρα από στρατηγικές επενδύσεις και επιβεβαίωση ωφέλειας.
- Αξιολογούν και αντιμετωπίζουν επιχειρηματικά ρίσκα, συμπεριλαμβανομένων των νέων ρισκών.
- Αναπτύσσουν στρατηγικές για τη βελτίωση των πόρων IT και τις αποφάσεις μεταφοράς.
Μορφή Κουρσού
- Διενεργειακή διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική εφαρμογή.
- Εφαρμογή σε περιβάλλον live-lab.
Επιλογές Προσαρμογής Κουρσού
- Για να αιτηθείτε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για την διοργάνωσή του.
Πρόβλεψη Αγοράς
14 ΏρεςΑκροατήριο
Αυτό το μάθημα έχει δημιουργηθεί για αναλυτές, προγνωστικούς που θέλουν να εισαγάγουν ή να βελτιώσουν την πρόβλεψη που μπορεί να σχετίζεται με την πρόβλεψη πωλήσεων, την οικονομική πρόβλεψη, την πρόβλεψη τεχνολογίας, τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την πρόβλεψη ζήτησης ή προσφοράς.
Περιγραφή
Αυτό το μάθημα καθοδηγεί τους αντιπροσώπους μέσω μιας σειράς μεθοδολογιών, πλαισίων και αλγορίθμων που είναι χρήσιμοι όταν επιλέγουν πώς να προβλέψουν το μέλλον με βάση ιστορικά δεδομένα.
Χρησιμοποιεί τυπικά εργαλεία όπως το Microsoft Excel ή ορισμένα προγράμματα ανοιχτού κώδικα (κυρίως έργο R).
Οι αρχές που καλύπτονται σε αυτό το μάθημα μπορούν να εφαρμοστούν από οποιοδήποτε λογισμικό (π.χ. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream για Οικονομικούς Αναλυτές: Τετοιμασία Για Απόδειξη Δεξιοτήτων
14 ΏρεςΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα (διαδικτυακή ή επιτόπια) από εκπαιδευτές απευθύνεται σε αρχάριους οικονομικούς αναλυτές που επιθυμούν να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το OneStream για οικονομική ανάλυση, αναφορές και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και να προετοιμάζονται για σχετικές πιστοποιήσεις OneStream.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τις βασικές λειτουργίες του OneStream XF.
- Περιηγηθείτε στη διεπαφή και στο χώρο εργασίας του OneStream.
- Φόρτωση, μετατροπή και επικύρωση οικονομικών δεδομένων.
- Δημιουργήστε και αναλύστε οικονομικές αναφορές και πίνακες ελέγχου.
- Χρησιμοποιήστε τις δυνατότητες αυτοματοποίησης ροής εργασιών της OneStream για οικονομικό σχεδιασμό και ενοποίηση.
- Προετοιμαστείτε για εξετάσεις πιστοποίησης OneStream (π.χ. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant κ.λπ.).
Στρατηγική Ανάπτυξη: Σκέψη, Πλanning και Διαχείριση
35 ΏρεςΠεριοχή
Αυτό το μάθημα 5 ημερών θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις δεξιότητες στρατηγικής σκέψης, πλanning και διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών και λειτουργικών απαιτήσεων για επιτυχή εφαρμογή σε ένα περιβάλλον υψηλού κινδύνου. Το μάθημα θα ασχοληθεί με δύσκολα ζητήματα όπως τη διαχείριση συγκρούσεων, η διαχείριση αλλαγών, το τι κάνει έναν καλό εφήγητη και πώς να μετακινήσει ομάδα. Χρησιμοποιώντας αλληλεπίδραση και περιπτώσεις μεθόδων, οι συμμετέχοντες θα ενθαρρύνονται να μοιράζονται εμπειρίες και προκλήσεις για να βοηθήσουν στη δημιουργία πρακτικών λύσεων οι οποίες μπορούν να φέρουν πίσω και να χρησιμοποιήσουν.
Το βασικό στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τους εκτελεστικούς με δεξιότητες για τη σκάναρη του επιχειρηματικού περιβάλλοντος για να ανακαλύψουν κερδοφόρες επιχειρηματικές ευκαιρίες, όπως και για την ανάπτυξη στρατηγικών που θα διευκολύνουν την απόκτηση ανταγωνιστικής πρωτοβουλίας σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Συν με άλλα, το πρόγραμμα θα παρέχει επίσης ειδήσεις για διαχείριση τις καλύτερες πρακτικές και συμπεριφορές που θα ενισχύσουν την ικανότητα των εκτελεστικών να αντιμετωπίζουν την περίπλοκότητα και την αβεβαιότητα στη διαχείριση μιας εξυπηρετημένης οργάνωσης.
Στόχοι Μάθησης
Μετά τη συμμετοχή σε αυτό το μάθημα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Περιγράψουν τα κύρια προβλήματα με τα οποία αντιμετωπίζει μια οργάνωση;
- Εξηγήσουν τις διάφορες προσέγγισεις στον επιχειρηματικό ανάπτυξη planning;
- Αναλύσουν το παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον και τα συνέπειες που επηρεάζουν την οργάνωση;
- Αναλύσουν τα πόροις μέσα και εκτός της οργάνωσης;
- Εξηγήσουν τις διάφορες προσέγγισεις στη διαχείριση της στρατηγικής και της θέσης της στο επιχειρηματικό planning;
- Αξιολογήσουν τις εναλλακτικές ανάπτυξη στρατηγικές ώστε να προτείνουν τη(ς) καλύτερη(ς) για τις ανάγκες της επιχείρησης.
- Εφαρμόσουν πιο βαθιά κατανόηση για στρατηγική planning;
- Συζητήσουν αντικειμενικά τα κίνδυνα, όφελη και δαπάνες που συνοδεύουν την εφαρμογή της νέας στρατηγικής, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης συγκρούσεων και ομάδα;
- Ορίσουν προσέγγισεις για τη διαχείριση των αναγνωρισμένων κινδύνων;
- Αναλύσουν τις πιθανές συνέπειες (και θετικές και αρνητικές) για το επιχείρημά τους ως αποτέλεσμα της εφαρμογής της νέας στρατηγικής;
- Σχεδιάσουν πολιτικές, συστήματα και διαδικασίες για την επιτυχή εφαρμογή των στρατηγικών πλάνων;
- Περιέχουν τα βασικά βήματα στη διαχείριση αλλαγών
Συμμετέχοντες
- Διευθυντές/Υπηρεσίες προϊόντων
- Νέα διορισμένα καθώς και συχνά διευθυντές και ηγέτες ομάδων
- Διευθυντές λειτουργιών
- Ανώτατοι διευθυντές των τραπεζών
- Διευθυντές ανθρώπινων πόρων
- Διευθυντές λειτουργιών
- Διευθυντές μάρκετινγκ
Μεθοδολογία
Το μάθημα αποτελείται από εργαστήρια που κατευθύνονται, συμπληρωμένα από περιπτώσεις μελετών που λαμβάνουν υπ' όψιν πραγματικά παραδείγματα και/ή πρακτικές εμπειρίες. Θα υπάρχουν επίσης δυνατότητες για τους συμμετέχοντες να συγχωνεύουν ιδέες και στρατηγικές εργαζόμενοι μαζί σε μικρά ομάδα, ώστε να εφαρμόσουν το υλικό στο πλαίσιο των δικών τους οργανισμών/τμημάτων. Οι καινούργιες συζητήσεις θα είναι επίσης βασικό στοιχείο.
Στατιστική Σκέψη για Λαβή Αποφάσεων
7 ΏρεςΑυτό το μάθημα δημιουργήθηκε για λαβείς αποφάσεων οι οποίοι έχουν ως κύριο στόχο να καταλάβουν την ανάλυση και τον υπολογισμό, αλλά όχι να εκτελέσουν αυτούς τους υπολογισμούς. Θα μπορούν να κατανοήσουν ποιες στατιστικές μέθοδοι είναι τεχνικά κατάλληλες στην ευρεία στρατηγική προγραμματισμό της οργάνωσής τους.
Για παράδειγμα, ένας υποθετικός συμμετέχων θα χρειαστεί να λάβει απόφαση για το πόσα δείγματα χρειάζονται να συλλεχθούν πριν κάνει η απόφαση για το εάν θα ξεκυρκωθεί ή όχι το προϊόν.
Εάν χρειάζεστε μαθήματος αρκετά μεγαλύτερου μεγέθους που καλύπτει τη βασική σκέψη της στατιστικής, δείτε το 5 ημερών μάθημα «Στατιστική για Διευθυντές».
Στρατηγικό Σκέψη
21 ΏρεςΣε αυτό το ζωντανό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με δάσκαλο, οδηγούμε νέους διευθυντές μέσα από τις σημαντικότερες εννοιές της στρατηγικής σκέψης, εφαρμόζοντας τη θεωρία μέσω πρακτικών δραστηριοτήτων βασισμένων σε πραγματικά κειμενά. Οι συμμετέχοντες αποκτούν μοναδική ευκαιρία να μάθουν νέους τρόπους σκέψης, να υλοποιούν κλειδί εννοίες για τη λύση προβλημάτων, να αναστέλλουν το πώς αυτές οι αρχές εφαρμόζονται στο δικό τους έργο και να ακούν και να μοιράζονται τις δικές τους απόψεις με τον εκπαιδευτή και τους συμμετέχοντες.
Στρατηγική Προγράμματος στη Εφεξης
14 ΏρεςΑυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί για επενδυτές, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, διευθυντές, διευθυντικά στελέχη, στελέχη και αναλυτές που πρέπει να αναπτύξουν δεξιότητες στρατηγικού προγραμματισμού. Δεν είναι σχεδιασμένο για ακαδημαϊκούς σκοπούς, αλλά για να αρχίσει να πραγματοποιεί τα όνειρά σας σήμερα.
Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στον στρατηγικό σχεδιασμό για επιχειρήσεις στις οποίες η ευελιξία και η συνεχής μάθηση είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Η κύρια έμφαση είναι η εταιρική και επενδυτική στρατηγική χρησιμοποιώντας τα τρέχοντα παραδείγματα πραγματικού κόσμου. Κάθε μέλος του μαθήματος θα έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα στρατηγικό σχέδιο και να μάθει πώς να το εφαρμόσει στην πράξη.
Κατανόηση της Μάρκετ σας και της Επιχείρησής σας
21 ΏρεςΚοινό
Το μάθημα αυτό έχει σχεδιαστεί για όλο το προσωπικό που απαιτεί ευρύτερη άποψη του τμήματος της επιχείρησής του. τους συγκεκριμένους ρόλους τους μέσα σε αυτό. και της συμμετοχής τους στη βελτίωση της συμβολής τους στον οργανισμό στο σύνολό του
Μορφή του μαθήματος
Ένας συνδυασμός:
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Γυμνάσια
Μέχρι το τέλος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
- Εξηγήστε τι είναι το "εμπορικό σήμα" και πώς μπορούν να τον επηρεάσουν
- Κατανοήστε τη διαδικασία για τις στρατηγικές αλλαγής και τη θέση της εταιρείας σας μέσα σε αυτές
- Αναφέρετε λεπτομερώς τις σχετικές αρχές που διέπουν οποιαδήποτε αλλαγή σε μια επιχείρηση
- Συνειδητοποιήστε τη σημασία των σχέσεων πελατών / ενδιαφερομένων για την επιτυχή λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης
- Καθορίστε τις οικονομικές πτυχές μιας επιχείρησης και του μέρους των αντιπροσώπων αυτής της επιχείρησης
- Καθορίστε τις σημαντικές πτυχές των διαπραγματεύσεων για να εξασφαλίσετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το τμήμα της επιχείρησής τους