Περιοχή
Αυτό το μάθημα 5 ημερών θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις δεξιότητες στρατηγικής σκέψης, πλanning και διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών και λειτουργικών απαιτήσεων για επιτυχή εφαρμογή σε ένα περιβάλλον υψηλού κινδύνου. Το μάθημα θα ασχοληθεί με δύσκολα ζητήματα όπως τη διαχείριση συγκρούσεων, η διαχείριση αλλαγών, το τι κάνει έναν καλό εφήγητη και πώς να μετακινήσει ομάδα. Χρησιμοποιώντας αλληλεπίδραση και περιπτώσεις μεθόδων, οι συμμετέχοντες θα ενθαρρύνονται να μοιράζονται εμπειρίες και προκλήσεις για να βοηθήσουν στη δημιουργία πρακτικών λύσεων οι οποίες μπορούν να φέρουν πίσω και να χρησιμοποιήσουν.
Το βασικό στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τους εκτελεστικούς με δεξιότητες για τη σκάναρη του επιχειρηματικού περιβάλλοντος για να ανακαλύψουν κερδοφόρες επιχειρηματικές ευκαιρίες, όπως και για την ανάπτυξη στρατηγικών που θα διευκολύνουν την απόκτηση ανταγωνιστικής πρωτοβουλίας σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Συν με άλλα, το πρόγραμμα θα παρέχει επίσης ειδήσεις για διαχείριση τις καλύτερες πρακτικές και συμπεριφορές που θα ενισχύσουν την ικανότητα των εκτελεστικών να αντιμετωπίζουν την περίπλοκότητα και την αβεβαιότητα στη διαχείριση μιας εξυπηρετημένης οργάνωσης.
Στόχοι Μάθησης
Μετά τη συμμετοχή σε αυτό το μάθημα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
-
Περιγράψουν τα κύρια προβλήματα με τα οποία αντιμετωπίζει μια οργάνωση;
-
Εξηγήσουν τις διάφορες προσέγγισεις στον επιχειρηματικό ανάπτυξη planning;
-
Αναλύσουν το παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον και τα συνέπειες που επηρεάζουν την οργάνωση;
-
Αναλύσουν τα πόροις μέσα και εκτός της οργάνωσης;
-
Εξηγήσουν τις διάφορες προσέγγισεις στη διαχείριση της στρατηγικής και της θέσης της στο επιχειρηματικό planning;
-
Αξιολογήσουν τις εναλλακτικές ανάπτυξη στρατηγικές ώστε να προτείνουν τη(ς) καλύτερη(ς) για τις ανάγκες της επιχείρησης.
-
Εφαρμόσουν πιο βαθιά κατανόηση για στρατηγική planning;
-
Συζητήσουν αντικειμενικά τα κίνδυνα, όφελη και δαπάνες που συνοδεύουν την εφαρμογή της νέας στρατηγικής, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης συγκρούσεων και ομάδα;
-
Ορίσουν προσέγγισεις για τη διαχείριση των αναγνωρισμένων κινδύνων;
-
Αναλύσουν τις πιθανές συνέπειες (και θετικές και αρνητικές) για το επιχείρημά τους ως αποτέλεσμα της εφαρμογής της νέας στρατηγικής;
-
Σχεδιάσουν πολιτικές, συστήματα και διαδικασίες για την επιτυχή εφαρμογή των στρατηγικών πλάνων;
-
Περιέχουν τα βασικά βήματα στη διαχείριση αλλαγών
Συμμετέχοντες
-
Διευθυντές/Υπηρεσίες προϊόντων
-
Νέα διορισμένα καθώς και συχνά διευθυντές και ηγέτες ομάδων
-
Διευθυντές λειτουργιών
-
Ανώτατοι διευθυντές των τραπεζών
-
Διευθυντές ανθρώπινων πόρων
-
Διευθυντές λειτουργιών
-
Διευθυντές μάρκετινγκ
Μεθοδολογία
Το μάθημα αποτελείται από εργαστήρια που κατευθύνονται, συμπληρωμένα από περιπτώσεις μελετών που λαμβάνουν υπ' όψιν πραγματικά παραδείγματα και/ή πρακτικές εμπειρίες. Θα υπάρχουν επίσης δυνατότητες για τους συμμετέχοντες να συγχωνεύουν ιδέες και στρατηγικές εργαζόμενοι μαζί σε μικρά ομάδα, ώστε να εφαρμόσουν το υλικό στο πλαίσιο των δικών τους οργανισμών/τμημάτων. Οι καινούργιες συζητήσεις θα είναι επίσης βασικό στοιχείο.
Διάβασε περισσότερα...