Εξέλιξη Κομματιού
1. Τεχνική και Ποιότητα Έξοχη
- Αναλυτική σκέψη και λύση προβλημάτων για την επιχειρηματική έξοχη
- Διασφάλιση ποιότητας, συμμόρφωσης και συμβαδίσμου με επαγγελματικά πρότυπα
- Προώθηση καινοτομίας και συνεχούς βελτίωσης στη τεχνική παράδοση
2. Κριτική Σκέψη και Λήψη Αποφάσεων
- Πλαίσια για δομημένη λήψη αποφάσεων υπό αβεβαιότητα
- Ισορροπία μεταξύ αναλυτικής σκέψης και δημιουργικής λύσης προβλημάτων
- Εφαρμογή κρίσης και ακεραιότητα σε περίπλοκα επιχειρηματικά σcenaria
3. Εξαιρετική Πελατική Έμπειρηση
- Κατανόηση των αναγκών και στρατηγικών στόχων των πελατών
- Κατασκευή και διαφύλαξη εμπιστevημένων σχέσεων με πελάτες
- Παροχή βιώσιμης αξίας και διαφύλαξη επαγγελματικής ακεραιότητας
4. Στρατηγική Επικοινωνία και Επιρροή
- Επικοινωνία με επιρρεάσματα και ακρίβεια
- Διαχείριση των προσδοκιών των συμφερόντων σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς
- Επιρροή αποτελεσμάτων μέσω συμπόνιας και πειθαρχίας
5. Ανθρώπινη Έμπειρηση και Ηγεσία
- Ανάπτυξη αυτοσυνειδήσης και συναισθηματικής ευφυΐας
- Ενδυνάμωση και μπούζιμο των διατακτικών ομάδων μέσω περιλήψεως και συνεργασίας
- Ηγεσία με ευφυΐα σε δυναμικά περιβάλλοντα
6. Ενδυνάμωση Συνεργασίας και Ενασχόλησης των Διατακτικών Ομάδων
- Δημιουργία πολιτείας εμπιστevήμενων, αντικρούσεων και κοινής ευθύνης
- Συμβαδίσμος των στόχων διατακτικών ομάδων με το όραμα της οργάνωσης
- Αναγνώριση και εξαξίωση των ιδιωτικών δυναμικών για κοινή επιτυχία
7. Συνεχής Ανάπτυξη και Επαγγελματική Εξέλιξη
- Δημιουργία συνηθειών για τη μακροχρόνια μάθηση και ενδυνάμωση δεξιοτήτων
- Καθοδήγηση και προϊστορία για τη βελτίωση απόδοσης
- Μετάφραση μαθήματος σε μετρήσιμους επιχειρηματικούς απολογισμούς
8. Ολοκληρωμένη Πρακτική και Σκέψη
- Εφαρμογή μελετηθέντων ιδεών σε πραγματικά εργασιακά προβλήματα
- Συνεργατικές εξάσκησεις για την ενίσχυση κεντρικών δυναμικών
- Ανάπτυξη προσωπικών σχεδίων δράσης για επαγγελματική έξοχη
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
- Σκέψη για τις βασικές εφαρμογές και πρακτικές ενδείξεις
- Δεσμός με τη συνεχή ανάπτυξη ηγεσίας
- Οδηγικοί κανόνες και πόροι για τη συνεχή ανάπτυξη
Απαιτήσεις
- Εμπειρία σε ρόλους που αφορούν τους πελάτες ή διοικητικές θέσεις
- Γνώση των οργανικών προτύπων και πρακτικών εξοχής
- Ενδιαφέρον για την ανάπτυξη ηγετικών και δυναμικών καινοτομίας
Αποδέχτης
- Διευθυντές και υψηλόβαθμοι επαγγελματίες
- Προϊστάμενοι και υψηλοί πρωτοδιώκτες με επαφή με πελάτες
- Συνέργοι που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοση των διατακτικών ομάδων και την επίδραση στους πελάτες
Σχόλια (5)
κατάρτιση και αξιολόγηση
Jochen Jung - Bachem
Κομμάτι - DZM – delegating tasks and motivating employees
Μηχανική Μετάφραση
Τα παιχνίδια, τα πρακτικά μαθήματα και οι εξηγήσεις για τους διαδικαστικούς κανόνες και τεχνικές που σχετίζονται με αυτά τα παιχνίδια
Raluca - Siemens
Κομμάτι - Negotiation and Persuasion
Μηχανική Μετάφραση
Εξηγεί καλά το θέμα.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Κομμάτι - Leadership 101
Μηχανική Μετάφραση
Σαφώς εξηγημένη θεωρία συνδυασμένη με τον καθηγητή που αποδίδει ζηλικά τις δικές του περι:disable_experiences, κάνοντας τις έννοιες πολύ πιο σχετικές/μνημόνιες. Φιλικός και θυμόφωρος καθηγητής.
Jacob Tan - Singapore Management University
Κομμάτι - Leadership Development for Engineers
Μηχανική Μετάφραση
Πληροφορίες για RPA, ΤΝ (Τεχνητή Νοημοσύνη) και IoT (Ιντερνέτ των Πραγμάτων).
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Κομμάτι - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Μηχανική Μετάφραση