Εξέλιξη Κομματιού

1. Τεχνική και Ποιότητα Έξοχη

  • Αναλυτική σκέψη και λύση προβλημάτων για την επιχειρηματική έξοχη
  • Διασφάλιση ποιότητας, συμμόρφωσης και συμβαδίσμου με επαγγελματικά πρότυπα
  • Προώθηση καινοτομίας και συνεχούς βελτίωσης στη τεχνική παράδοση

2. Κριτική Σκέψη και Λήψη Αποφάσεων

  • Πλαίσια για δομημένη λήψη αποφάσεων υπό αβεβαιότητα
  • Ισορροπία μεταξύ αναλυτικής σκέψης και δημιουργικής λύσης προβλημάτων
  • Εφαρμογή κρίσης και ακεραιότητα σε περίπλοκα επιχειρηματικά σcenaria

3. Εξαιρετική Πελατική Έμπειρηση

  • Κατανόηση των αναγκών και στρατηγικών στόχων των πελατών
  • Κατασκευή και διαφύλαξη εμπιστevημένων σχέσεων με πελάτες
  • Παροχή βιώσιμης αξίας και διαφύλαξη επαγγελματικής ακεραιότητας

4. Στρατηγική Επικοινωνία και Επιρροή

  • Επικοινωνία με επιρρεάσματα και ακρίβεια
  • Διαχείριση των προσδοκιών των συμφερόντων σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς
  • Επιρροή αποτελεσμάτων μέσω συμπόνιας και πειθαρχίας

5. Ανθρώπινη Έμπειρηση και Ηγεσία

  • Ανάπτυξη αυτοσυνειδήσης και συναισθηματικής ευφυΐας
  • Ενδυνάμωση και μπούζιμο των διατακτικών ομάδων μέσω περιλήψεως και συνεργασίας
  • Ηγεσία με ευφυΐα σε δυναμικά περιβάλλοντα

6. Ενδυνάμωση Συνεργασίας και Ενασχόλησης των Διατακτικών Ομάδων

  • Δημιουργία πολιτείας εμπιστevήμενων, αντικρούσεων και κοινής ευθύνης
  • Συμβαδίσμος των στόχων διατακτικών ομάδων με το όραμα της οργάνωσης
  • Αναγνώριση και εξαξίωση των ιδιωτικών δυναμικών για κοινή επιτυχία

7. Συνεχής Ανάπτυξη και Επαγγελματική Εξέλιξη

  • Δημιουργία συνηθειών για τη μακροχρόνια μάθηση και ενδυνάμωση δεξιοτήτων
  • Καθοδήγηση και προϊστορία για τη βελτίωση απόδοσης
  • Μετάφραση μαθήματος σε μετρήσιμους επιχειρηματικούς απολογισμούς

8. Ολοκληρωμένη Πρακτική και Σκέψη

  • Εφαρμογή μελετηθέντων ιδεών σε πραγματικά εργασιακά προβλήματα
  • Συνεργατικές εξάσκησεις για την ενίσχυση κεντρικών δυναμικών
  • Ανάπτυξη προσωπικών σχεδίων δράσης για επαγγελματική έξοχη

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

  • Σκέψη για τις βασικές εφαρμογές και πρακτικές ενδείξεις
  • Δεσμός με τη συνεχή ανάπτυξη ηγεσίας
  • Οδηγικοί κανόνες και πόροι για τη συνεχή ανάπτυξη

Απαιτήσεις

  • Εμπειρία σε ρόλους που αφορούν τους πελάτες ή διοικητικές θέσεις
  • Γνώση των οργανικών προτύπων και πρακτικών εξοχής
  • Ενδιαφέρον για την ανάπτυξη ηγετικών και δυναμικών καινοτομίας

Αποδέχτης

  • Διευθυντές και υψηλόβαθμοι επαγγελματίες
  • Προϊστάμενοι και υψηλοί πρωτοδιώκτες με επαφή με πελάτες
  • Συνέργοι που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοση των διατακτικών ομάδων και την επίδραση στους πελάτες
 7 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετέχοντα

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες