Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή στον Υπηρέτη Leadership
- Ορισμός και φιλοσοφία της ηγετικής εξυπηρέτησης
- Αντίθεση της παραδοσιακής ηγεσίας με την ηγετική εξυπηρέτηση
- Οφέλη της ηγετικής εξυπηρέτησης στους σύγχρονους οργανισμούς
Βασικές Αρχές του Υπηρέτη Leadership
- Ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση
- Δημιουργία εμπιστοσύνης και συνεργασίας
- Ενθάρρυνση της ανάπτυξης και της εξέλιξης των μελών της ομάδας
Ανάπτυξη νοοτροπίας Υπηρέτη Leadership
- Αυτογνωσία και προσωπική ενδοσκόπηση
- Εξάσκηση της ταπεινοφροσύνης και της αυθεντικότητας
- Ηγεσία με το παράδειγμα και προβολή των επιθυμητών συμπεριφορών
Πρακτικές και Στρατηγικές για Ηγέτες Υπηρέτες
- Ενθάρρυνση της ανοιχτής επικοινωνίας και της ανατροφοδότησης
- Υποστήριξη της αυτονομίας της ομάδας και της λήψης αποφάσεων
- Καθοδήγηση και συμβουλευτική για συνεχή ανάπτυξη
Δημιουργία μιας Κουλτούρας Εμπιστοσύνης και Collaboration
- Δημιουργία ενός ασφαλούς και χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλοντος
- Ενδυνάμωση των ατόμων να αναλάβουν την ευθύνη των εργασιών
- Εορτασμός των επιτευγμάτων και των οροσήμων της ομάδας
Εφαρμογή του Υπηρέτη Leadership στον χώρο εργασίας
- Εντοπισμός προκλήσεων και αντίστασης στην αλλαγή
- Ενσωμάτωση της ηγετικής εξυπηρέτησης στις καθημερινές πρακτικές
- Μέτρηση του αντίκτυπου της ηγετικής εξυπηρέτησης στην απόδοση της ομάδας
Μελέτες Περιπτώσεων και Εφαρμογές στην Πραγματικότητα
- Ανάλυση επιτυχημένων πρακτικών ηγετικής εξυπηρέτησης
- Μάθηση από παραδείγματα ηγετικής εξυπηρέτησης στην πραγματικότητα
- Ανάπτυξη προσωπικών σχεδίων δράσης για την ηγετική ανάπτυξη
Σύνοψη και Επόμενα Βήματα
Απαιτήσεις
- Βασική κατανόηση των ηγετικών εννοιών
- Εμπειρία στη διαχείριση ομάδων ή σε εποπτικούς ρόλους
Κοινό
- Επικεφαλής ομάδων που επιδιώκουν να βελτιώσουν την ηγετική τους προσέγγιση
- Διευθυντές που επιδιώκουν να ενδυναμώσουν και να αναπτύξουν τις ομάδες τους
- Οργανωτικοί ηγέτες που προωθούν ένα συνεργατικό εργασιακό περιβάλλον
Σχόλια (5)
κατάρτιση και αξιολόγηση
Jochen Jung - Bachem
Κομμάτι - DZM – delegating tasks and motivating employees
Μηχανική Μετάφραση
Τα παιχνίδια, τα πρακτικά μαθήματα και οι εξηγήσεις για τους διαδικαστικούς κανόνες και τεχνικές που σχετίζονται με αυτά τα παιχνίδια
Raluca - Siemens
Κομμάτι - Negotiation and Persuasion
Μηχανική Μετάφραση
Εξηγεί καλά το θέμα.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Κομμάτι - Leadership 101
Μηχανική Μετάφραση
Σαφώς εξηγημένη θεωρία συνδυασμένη με τον καθηγητή που αποδίδει ζηλικά τις δικές του περι:disable_experiences, κάνοντας τις έννοιες πολύ πιο σχετικές/μνημόνιες. Φιλικός και θυμόφωρος καθηγητής.
Jacob Tan - Singapore Management University
Κομμάτι - Leadership Development for Engineers
Μηχανική Μετάφραση
Πληροφορίες για RPA, ΤΝ (Τεχνητή Νοημοσύνη) και IoT (Ιντερνέτ των Πραγμάτων).
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Κομμάτι - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Μηχανική Μετάφραση