Course Outline

Εισαγωγή στην Προβληματική Απώτερης Κυκλοφορίας Leadership

  • Υπόδειξη του ρόλου του καθηγητή στην προσωπική δυναμική της ολοκληρωμένης αγοράς
  • Διαδραστικό εφαρμογέα που συγχωνεύει τις στρατηγικές της απώτερης κυκλοφορίας με τους στόχους της οργάνωσης
  • Δημιουργία ενός πολιτισμού απώτερης κυκλοφορίας με τον πελάτη στο κέντρο

Στρατηγικές Προσωπικής Δυναμικής

  • Ανίχνευση συμπληρωματικών προϊόντων και υπηρεσιών
  • Δημιουργία προσφορών προσωπικής δυναμικής βασισμένων στην αξία
  • Περίπτωσης με επιτυχώς προσωπική δυναμική σε καθηγητικές περιοχές

Τεχνικές Αναβάθμισης

  • Πρότυπος υψηλής αξίας και λύσεων προσωπικής δυναμικής
  • Απόδειξη ROI και ενίσχυση της αξίας
  • Διευθέτηση αντιρρήσεων στις προτάσεις για αναβάθμιση

Συμβουλευτική Απώτερης Κυκλοφορίας για Ειδικούς

  • Μετάβαση από τις συναλλαγές σε βασική σχέση που προωθούμενη απώτερης κυκλοφορίας
  • Επίκαιρα ερωτηματολόγια και τεχνικές ενεργή ακροασιμότητας
  • Διαθέσιμες λύσεις που τυπώνουν στις χρηστικές ανάγκες και προβλήματα

Ανίχνευση Πιθανοτήτων

  • Ανίχνευση απόκρυφων πιθανοτήτων κυκλοφορίας σε διαλογικές επιδράσεις του πελάτη
  • Προώθηση δεδομένων και αναλυτικής για την ανίχνευση ευκαιριών
  • Διάβημα ομάδων να αξιοποιούν προετοιμασμένες νέες πηγές κυκλοφορίας

Ενσωμάτωση Προβληματικών Μεθόδων Απώτερης Κυκλοφορίας στο Leadership

  • Διαχείριση ομάδων πάνω στην προσωπική δυναμική, αναβάθμιση και συμβουλευτικές προσεγγίσεις
  • Στοχεύοντας και μετρώντας τη δημιουργία απώτερης κυκλοφορίας
  • Βεβαιωνόμενο για προσχώρηση στέγασης των προχωρημένων στρατηγικών

Πράξιμες Ασκήσεις και Περίπτωσης

  • Δραστηριότητες με ρόλους προσβάσιμες σε αληθινές προκλήσεις των πελατών
  • Συνεργατικές εργασίες για να σχεδιάζουμε απώτερη και προσωπική δυναμική στρατηγικές
  • Ασκήσεις χάρτη για τον ελέγχο πιθανότητων ανά τον κλάδο

Δράσης Σχεδιασμού και Goal Κέντρου

  • Δημιουργία πλάνου βελτίωσης της στρατηγικής απώτερης κυκλοφορίας
  • Θέση μετρήσιμων στόχων και KPIs
  • Βεβαιώνοντάς του διαφορετικού απώτερης κυκλοφορίας επιχειρηματικός πρωθυπουργός

Σύνοψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Εμπειρία στην εφοδιάστρια δραστηριότητα ή ανάπτυξη επιχειρήσεων
  • Βασική κατανόηση των διαδικασιών πώλησης και διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες
  • Τυπική ή επιθυμητή ρόλο καθοδήγησης σε οργανισμό με πώληση ως βάση

Ακροατές

  • Εφοδιαστές καθηγητές που καταζητούν να ενισχύσουν τις στρατηγικές δεξιότητες πώλησης
  • Διευθυντές ομάδων που είναι υπεύθυνοι για την αύξηση κέρδους
  • Business διευθυντές ανάπτυξης που στόχο τους είναι να βελτιώσουν την μετατροπή ευκαιριών
 35 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (4)

Upcoming Courses

Related Categories