Course Outline
Εισαγωγή στην Προβληματική Απώτερης Κυκλοφορίας Leadership
- Υπόδειξη του ρόλου του καθηγητή στην προσωπική δυναμική της ολοκληρωμένης αγοράς
- Διαδραστικό εφαρμογέα που συγχωνεύει τις στρατηγικές της απώτερης κυκλοφορίας με τους στόχους της οργάνωσης
- Δημιουργία ενός πολιτισμού απώτερης κυκλοφορίας με τον πελάτη στο κέντρο
Στρατηγικές Προσωπικής Δυναμικής
- Ανίχνευση συμπληρωματικών προϊόντων και υπηρεσιών
- Δημιουργία προσφορών προσωπικής δυναμικής βασισμένων στην αξία
- Περίπτωσης με επιτυχώς προσωπική δυναμική σε καθηγητικές περιοχές
Τεχνικές Αναβάθμισης
- Πρότυπος υψηλής αξίας και λύσεων προσωπικής δυναμικής
- Απόδειξη ROI και ενίσχυση της αξίας
- Διευθέτηση αντιρρήσεων στις προτάσεις για αναβάθμιση
Συμβουλευτική Απώτερης Κυκλοφορίας για Ειδικούς
- Μετάβαση από τις συναλλαγές σε βασική σχέση που προωθούμενη απώτερης κυκλοφορίας
- Επίκαιρα ερωτηματολόγια και τεχνικές ενεργή ακροασιμότητας
- Διαθέσιμες λύσεις που τυπώνουν στις χρηστικές ανάγκες και προβλήματα
Ανίχνευση Πιθανοτήτων
- Ανίχνευση απόκρυφων πιθανοτήτων κυκλοφορίας σε διαλογικές επιδράσεις του πελάτη
- Προώθηση δεδομένων και αναλυτικής για την ανίχνευση ευκαιριών
- Διάβημα ομάδων να αξιοποιούν προετοιμασμένες νέες πηγές κυκλοφορίας
Ενσωμάτωση Προβληματικών Μεθόδων Απώτερης Κυκλοφορίας στο Leadership
- Διαχείριση ομάδων πάνω στην προσωπική δυναμική, αναβάθμιση και συμβουλευτικές προσεγγίσεις
- Στοχεύοντας και μετρώντας τη δημιουργία απώτερης κυκλοφορίας
- Βεβαιωνόμενο για προσχώρηση στέγασης των προχωρημένων στρατηγικών
Πράξιμες Ασκήσεις και Περίπτωσης
- Δραστηριότητες με ρόλους προσβάσιμες σε αληθινές προκλήσεις των πελατών
- Συνεργατικές εργασίες για να σχεδιάζουμε απώτερη και προσωπική δυναμική στρατηγικές
- Ασκήσεις χάρτη για τον ελέγχο πιθανότητων ανά τον κλάδο
Δράσης Σχεδιασμού και Goal Κέντρου
- Δημιουργία πλάνου βελτίωσης της στρατηγικής απώτερης κυκλοφορίας
- Θέση μετρήσιμων στόχων και KPIs
- Βεβαιώνοντάς του διαφορετικού απώτερης κυκλοφορίας επιχειρηματικός πρωθυπουργός
Σύνοψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Εμπειρία στην εφοδιάστρια δραστηριότητα ή ανάπτυξη επιχειρήσεων
- Βασική κατανόηση των διαδικασιών πώλησης και διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες
- Τυπική ή επιθυμητή ρόλο καθοδήγησης σε οργανισμό με πώληση ως βάση
Ακροατές
- Εφοδιαστές καθηγητές που καταζητούν να ενισχύσουν τις στρατηγικές δεξιότητες πώλησης
- Διευθυντές ομάδων που είναι υπεύθυνοι για την αύξηση κέρδους
- Business διευθυντές ανάπτυξης που στόχο τους είναι να βελτιώσουν την μετατροπή ευκαιριών
Testimonials (4)
Η Irma ήταν συντονισμένη μαζί μας ως μαθητές και τις επιχειρηματικές μας ανάγκες. Ήταν σαφές ότι μας άκουγε ενεργά από τα ενημερωμένα σχόλια που έδωσε στη συνέχεια.
Siobhan - Raintree
Course - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Απαντήσεις με λύσεις και πρακτική χρήση.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Course - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Ήταν σε θέση να απαντήσει εύκολα στις ερωτήσεις όλων… Σαφώς ένδειξη της πείρας της.
Yunus - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated
Η ιδέα ότι μπορούσα να κάνω οποιαδήποτε ερώτηση και να περάσω από το ένα θέμα στο άλλο και το γεγονός ότι η εκπαίδευση ήταν στο σωστό επίπεδο για αυτό που έπρεπε να ξέρω.
Christian - Informa
Course - B2B Brand Management
Machine Translated