Course Outline

Εισαγωγή στη Στρατηγική Marketing

  • Καθορισμός στρατηγικού μάρκετινγκ και των στόχων του
  • Κατανόηση του ρόλου του μάρκετινγκ στην επιχειρηματική στρατηγική
  • Αναλύοντας τις τάσεις της αγοράς και τα ανταγωνιστικά τοπία

Έρευνα και Ανάλυση Αγοράς

  • Διεξαγωγή ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας αγοράς
  • Τμηματοποίηση κοινού-στόχου και καθορισμός προσώπων αγοραστών
  • Προσδιορισμός ευκαιριών και απειλών της αγοράς

Ανάπτυξη στρατηγικής Marketing

  • Θέτοντας ξεκάθαρους στόχους και στόχους μάρκετινγκ
  • Δημιουργία προτάσεων αξίας και ανταγωνιστική τοποθέτηση
  • Δημιουργία μίγματος μάρκετινγκ: Προϊόν, Τιμή, Τόπος και Προώθηση

Εφαρμογή Marketing Τακτικής

  • Εξερεύνηση καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ (SEO, PPC, social media)
  • Ενσωμάτωση παραδοσιακών μεθόδων μάρκετινγκ
  • Αποτελεσματική κατανομή προϋπολογισμών και πόρων

Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση Καμπανιών

  • Μέτρηση της απόδοσης χρησιμοποιώντας βασικές μετρήσεις και αναλυτικά στοιχεία
  • Προσδιορισμός περιοχών για βελτίωση και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων
  • Χρησιμοποιώντας βρόχους ανατροφοδότησης για να βελτιώσετε τις στρατηγικές

Τελικό Έργο: Στρατηγικό Marketing Σχέδιο

  • Ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ για μελέτη περίπτωσης πραγματικού κόσμου
  • Παρουσίαση της στρατηγικής σε συμμαθητές ή εκπαιδευτές
  • Λήψη σχολίων και πρακτικών πληροφοριών

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των αρχών μάρκετινγκ
  • Η εξοικείωση με τις έννοιες της επιχειρηματικής στρατηγικής είναι χρήσιμη αλλά δεν απαιτείται

Ακροατήριο

  • Marketing επαγγελματίες
  • Business στρατηγοί
  • Διευθυντές επωνυμίας
  • Επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories