Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Κατανοώντας τον εαυτό μας και τους άλλους
- Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε;
- Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – απαιτείται από τον ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια μέρη δεν είναι αποδεκτά;
- Ανατροφοδότηση: πώς μας βλέπουν και πώς σχετίζονται οι άλλοι μαζί μας;
Communication
- Πώς επικοινωνούμε με τους άλλους;
- Ποια είναι τα πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα των διαφόρων μέσων επικοινωνίας;
- Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication και πώς το επιτυγχάνουμε;
- Τα αντίστοιχα στυλ σκέψης και μάθησης και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή μας εργασία
Management v Leadership
- Τι είναι το Management; Τι είναι το Leadership;
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Management and Leadership;
- Αναλύοντας Leadership Συμπεριφορά
- Αναλύοντας τη διαφορά Management Στυλ – και κατανοήστε πότε να τα χρησιμοποιήσετε
- Η σημασία του Communication – συμπεριλαμβανομένων:
- Λεκτική Communication
- Φωνητική Communication
- Οπτικό Communication
Συναισθηματική Νοημοσύνη
- Τα συναισθήματα και οι συνέπειές τους
- Η σημασία της κατανόησης του "EQ" μας (σε αντίθεση με το πιο τυπικό IQ)
- Τα πέντε στάδια του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Go ανθρώπου:
- Αυτογνωσία
- Αυτο-Management
- Κίνητρο
- Ενσυναίσθηση
- Κοινωνικές Δεξιότητες
Συναλλακτική Ανάλυση
- Γιατί ενεργούμε / αντιδρούμε με συγκεκριμένο τρόπο σε συναδέλφους και πελάτες;
- Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες;
- Ποια είναι τα οφέλη του «True Rapport» στις διαπροσωπικές μας σχέσεις;
Χτίζοντας μια επιτυχημένη ομάδα
- Τι είναι Ομάδα;
- Τα στάδια ανάπτυξης της ομάδας
Goal και Objective Setting
- Goal Ρύθμιση – για την εταιρεία
- Ρύθμιση στόχου – για το προσωπικό
- Σύνταξη και ευθυγράμμιση στόχων
- Απόδοση Management
Ενδιαφερόμενος Management
- Άνθρωποι και Αλυσίδα Υπηρεσιών-Κέρδους
- Ικανοποιητικά ενδιαφερόμενα μέρη
- Ανάλυση ενδιαφερόμενων μερών: εσωτερικοί και εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι
Αντιπροσωπεία
- Τι είναι η αντιπροσωπεία;
- Τα στάδια της αντιπροσωπείας
Προπόνηση
- Τι είναι το Coaching;
- Χρήση του μοντέλου GROW για αποτελεσματική καθοδήγηση
Χειρισμός σύγκρουσης
- Τι προκαλεί τη σύγκρουση;
- Οι φάσεις του χειρισμού των συγκρούσεων
- Κατανόηση της Σύγκρουσης
- Κατανόηση της θέσης σας/του άλλου στη σύγκρουση
- Επίλυση της Σύγκρουσης
- Οι πέντε τρόποι χειρισμού συγκρούσεων του Kilmann – και πώς να τις εφαρμόσετε:
- Αγωνιστικά
- Συνεργαζόμενοι
- Συμβιβαστική
- Αποφυγή
- Συμβιβαστικός
- Γεφύρωση του Χάσματος
21 Hours
Testimonials (1)
Reflecting own my self to learn others