Course Outline

Εισαγωγή στην επικοινωνία

    η διαδικασία της επικοινωνίας και τα στάδια της η σημασία των τεχνικών και εργαλείων λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας για αποτελεσματική επικοινωνία

Αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας ως βασικό στοιχείο στις αποτελεσματικές επαφές στον οργανισμό σας

    δικό σας στυλ αυτοανάλυσης επικοινωνίας λάθη επικοινωνίας εμπόδια επικοινωνίας στάδια ανάπτυξης άμεσης επικοινωνίας μεταξύ επαφών και τηλεφωνικής επικοινωνίας

Επικοινωνία σε οργανισμούς

    δικτυακή επικοινωνία σε έναν οργανισμό μοντέλα ροής πληροφοριών και εργασίες βελτιστοποίησης και εργαλεία εσωτερικής επικοινωνίας

Αποτελεσματικές συνομιλίες

    ανάπτυξη της εικόνας του εαυτού ως ο αποστολέας και ο παραλήπτης ενός μηνύματος παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των επαγγελματικών επαφών μεταξύ του προσωπικού ενεργητική ακρόαση ως εργαλείο αποτελεσματικής επικοινωνίας συγχυτικοί παράγοντες ακοή και κατανόηση ομιλία τέχνη της υποβολής ερωτήσεων ψυχολογικοί μηχανισμοί και τεχνικές που επηρεάζουν

Βήματα για την οικοδόμηση της ομάδας και ο αντίκτυπός τους στη συνεργασία

    στάδια ανάπτυξης της ομάδας: αρχές λειτουργίας και κίνδυνοι σε καθεμία από αυτές Τρόπος εργασίας για όλους τους ρόλους της ομάδας και την αναγνώρισή τους

Η σύγκρουση και ο ανταγωνισμός στην ομάδα ως η μεγαλύτερη απειλή για τη συνεργασία

    Πηγές των τύπων συγκρούσεων στρατηγικές για την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού συγκρούσεων στο συγκρότημα: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

 

Πηγές των τύπων των συγκρούσεων

Σε αρμονία μεταξύ τους και καλές σχέσεις με τους άλλους - η έννοια της διεκδικητικής συμπεριφοράς

    η έννοια της διεκδικητικότητας δικά σας δικαιώματα όταν αποφασίζετε να είστε διεκδικητικοί τύποι συμπεριφοράς: επιθετική συμπεριφορά, υποχωρητική, διεκδικητική οικοδόμηση μηνυμάτων «εγώ» ως βάση για μια διεκδικητική έκφραση απόψεων, κρίσεων και συναισθημάτων γιατί φοβόμαστε να πούμε «όχι» - τι μας εμποδίζει την αυτοπεποίθηση να πηγάζει από τον ίδιο

Τι σημαίνει να σεβόμαστε εσάς και ο ένας τον άλλον - τι θα συμβεί αν συμφωνήσουμε ή αρνηθούμε

    ικανότητα άρνησης και άρνησης αποδοχής ικανότητα επιχειρηματολογίας χειραγώγηση αποδοχή αρνητικών και θετικών απαντήσεων σε μορφές κριτικής δίνοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση
 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (6)

Related Courses

Mindfulness Workshop: Mastering Assertive Communication and Active Listening

14 Hours

Personal Efficiency and Managing Meetings

7 Hours

Hosting Online Meetings

7 Hours

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

14 Hours

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

14 Hours

Related Categories