Course Outline

Κατανοώντας τον εαυτό μας και τους άλλους

    Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε; Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – απαιτείται από τον ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια μέρη δεν είναι αποδεκτά; Ανατροφοδότηση: πώς μας βλέπουν και πώς σχετίζονται οι άλλοι μαζί μας;

Communication

    Πώς επικοινωνούμε με τους άλλους; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα των διαφόρων μέσων επικοινωνίας; Τι εννοούμε με τον όρο Αποτελεσματικό Communication και πώς το επιτυγχάνουμε; Τα αντίστοιχα στυλ σκέψης και μάθησης και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή μας εργασία

Συναισθηματική νοημοσύνη

    Τα συναισθήματα και οι συνέπειές τους Η σημασία της κατανόησης του «EQ» μας (σε αντίθεση με το πιο τυπικό IQ) Τα πέντε στάδια του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Goleman: Self-Awareness Self-Management Motivation Empathy Social Skills

Συναλλακτική Ανάλυση

    Γιατί ενεργούμε / αντιδρούμε με συγκεκριμένο τρόπο σε συναδέλφους και πελάτες; Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες; Ποια είναι τα οφέλη του «True Rapport» στις σχέσεις μεταξύpersonal μας;

Ενδιαφερόμενος Management

    Ικανοποιώντας τα ενδιαφερόμενα μέρη Ανάλυση ενδιαφερομένων μερών: εσωτερικοί και εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι

Αντιμετώπιση της Αλλαγής

    Οι 9 βασικές αρχές αλλαγής Οι συναισθηματικές αντιδράσεις στην αλλαγή Αντίσταση στην αλλαγή – και τα οφέλη της αντίστασης

Requirements

Ακροατήριο

Προσωπικό που πρέπει να έχει πλήρη επίγνωση των θεμάτων που σχετίζονται με την Επικοινωνία και την Επιρροή:

  • Οι συνάδελφοί τους
  • Τα αφεντικά τους
  • Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη τους
  14 Hours
 

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (3)

Related Courses

Personal Efficiency and Managing Meetings

  7 Hours

Hosting Online Meetings

  7 Hours

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

  14 Hours

People and Team Management

  21 Hours

Business Communication Skills

  35 Hours

Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

  14 Hours

Business English for Non-Native Speakers

  14 Hours

Communication and Teamwork

  7 Hours

Assertiveness

  7 Hours

Handling Conflict with Confidence

  14 Hours

Related Categories