Εξέλιξη Κομματιού

Κατανόηση του Εαυτού μας και των Άλλων

  • Τι μας κάνει να συμπεριφέρομας έτσι;
  • Πώς μπορούμε να κατανοήσουμε ποιες από αυτές τις συμπεριφορές είναι αποδεκτές – χρειάζονται από τον ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποιες δεν είναι αποδεκτές;
  • Σχόλια: πώς το βλέπουν και σχετίζονται μαζί μας οι άλλοι;

Επικοινωνία

  • Πώς επικοινωνούμε με τους άλλους;
  • Ποια είναι τα πλεονεκτικά / αποδοχτικά σημεία των διαφόρων μέσων επικοινωνίας;
  • Τι υπονοούμε με αποδοτική επικοινωνία και πώς την επιτυγχάνουμε;
  • Οι διάφορες συλλογιστικές και μαθησιακές μας διαδικασίες και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή μας εργασία

Συναισθηματική Εξέλιξη

  • Τα συναισθήματα και τα αποτελέσματά τους
  • Η σημασία της κατανόησης του «EQ» (ως αντιθέτο προς το πιο καθιερωμένο IQ)
  • Οι πέντε στάδιοι του μοντέλου Συναισθηματικής Εξέλιξης του Goleman:
    • Αυτοσυνειδησία
    • Διαχείριση του εαυτού
    • Ισχύς κίνησης
    • Συμπάθεια
    • Κοινωνικές δεξιότητες

Παραδοσιακή Ανάλυση

  • Γιατί αναπτύσσουμε / αντιδρούμε με κάποιο τρόπο στους συναδέλφους και τους πελάτες;
  • Πώς μπορούμε να χτίσουμε φιλία με συναδέλφους και πελάτες;
  • Τι είναι τα πλεονεκτικά της «Αληθινής Φιλίας» στις διαπρόσωπες μας σχέσεις;

Διαχείριση Συμφερόντων

  • Κορυφή των Συμφερόντων
  • Ανάλυση Συμφερόντων: εσωτερικοί και εξωτερικοί συμφέροντες

Χειρισμός Αλλαγής

  • Τα 9 βασικά αρχές της αλλαγής
  • Οι συναισθηματικές αντιδράσεις προς την αλλαγή
  • Η αντίδραση στην αλλαγή – και οι ωφέλιες της αντίδρασης

Απαιτήσεις

Ακροατήριο

Προσωπικό που πρέπει να έχει πλήρη επίγνωση των θεμάτων που σχετίζονται με την Επικοινωνία και την Επιρροή:

  • Οι συνάδελφοί τους
  • Τα αφεντικά τους
  • Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη τους
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (3)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες