Course Outline
Εισαγωγή σε θέματα επικοινωνίας
- διαδικασία επικοινωνίας και τα στάδια της
- τη σημασία της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας
- τεχνικές και εργαλεία για αποτελεσματική επικοινωνία
Αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας ως βασικό στοιχείο στις αποτελεσματικές επαφές στον οργανισμό
- αυτοανάλυση του δικού σας στυλ επικοινωνίας
- λάθη επικοινωνίας
- εμπόδια επικοινωνίας
- στάδια δημιουργίας διαπροσωπικής επαφής
- επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο και τηλεφωνική επικοινωνία
Επικοινωνία στον οργανισμό
- δίκτυα επικοινωνίας στον οργανισμό
- μοντέλα ροής πληροφοριών και η βελτιστοποίησή τους
- εργασίες και εργαλεία εσωτερικής επικοινωνίας
Αποτελεσματική συνομιλία
- διαμορφώνοντας τη δική του εικόνα ως αποστολέα και παραλήπτη ενός μηνύματος
- παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των επαγγελματικών επαφών μεταξύ των εργαζομένων
- Η ενεργητική ακρόαση ως εργαλείο αποτελεσματικής επικοινωνίας
- παράγοντες που παρεμποδίζουν την ακρόαση και την κατανόηση της ομιλίας
- την τέχνη να κάνεις ερωτήσεις
- ψυχολογικούς μηχανισμούς και τεχνικές επιρροής
Σε αρμονία με τον εαυτό σας και σε καλές σχέσεις με τους άλλους - η έννοια της διεκδικητικής συμπεριφοράς
- έννοια της διεκδικητικότητας
- τα δικά σας δικαιώματα
- όταν αποφασίζεις να είσαι διεκδικητικός
- τύποι συμπεριφοράς: επιθετικός, υποχωρητικός, διεκδικητικός
- οικοδόμηση μηνυμάτων «εγώ» ως βάση για ισχυρή έκφραση απόψεων, κρίσεων και συναισθημάτων
- γιατί φοβόμαστε να πούμε «όχι» - τι μας κρατάει πίσω
- αυτοεκτίμηση που προκύπτει από τη διεκδικητική αυτο-θεραπεία
Τι σημαίνει να σέβεσαι εσάς και τον εαυτό σας - τι συμβαίνει εάν συμφωνήσουμε ή αρνηθούμε
- την ικανότητα να λέει όχι και να παίρνει όχι
- ικανότητα διαφωνίας
- άμυνα κατά της χειραγώγησης
- αποδοχή αρνητικών και θετικών αξιολογήσεων, ανταπόκριση σε μορφές κριτικής
- παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση
Σύγκρουση, διαφορά απόψεων ή καυγάς; Ορισμός της έννοιας της σύγκρουσης
- τι είναι μια σύγκρουση - η ουσία και τα είδη των συγκρούσεων
- είδη συγκρούσεων ανάλογα με τους συμμετέχοντες.
- όταν μια διαπροσωπική σύγκρουση γίνεται εσωτερική σύγκρουση - θεωρία του Kurt Lewin
Από πού προκύπτει αυτό; Δηλαδή για τις κύριες πηγές των συγκρούσεων
- ο καθένας τραβάει προς τη δική του κατεύθυνση - διαφορές στους στόχους
- το δικό μου είναι πάντα καλύτερο – διαφορές σε αξίες ή απόψεις
- ποιος είναι ποιος, δηλαδή οργανωτική ασάφεια
Ο διάβολος δεν είναι τόσο τρομακτικός - ή η σύγκρουση είναι πάντα πρόβλημα; Λειτουργικές και δυσλειτουργικές συγκρούσεις
- Είναι κάθε σύγκρουση καταστροφική για την ομάδα;
- πότε δημιουργείται η σύγκρουση;
- τι καθορίζει την εποικοδομητική ή καταστροφική δύναμη της σύγκρουσης;
Όταν κοιτάμε το ίδιο πράγμα, βλέπουμε κάτι διαφορετικό, δηλαδή στρεβλώσεις της αντίληψης που συμβαίνουν στη σύγκρουση
- τη σημασία της προσωπικής στάσης και κινήτρων στη σύγκρουση
- τι μας δυσκολεύει και τι μας βοηθά να δούμε την ουσία της σύγκρουσης
- πώς να μπείτε στη θέση κάποιου άλλου, δηλαδή να δείτε τη σύγκρουση μέσα από τα μάτια των άλλων
Ποιοι είστε και ποιοι μπορείτε να είστε – Στυλ συμπεριφοράς κατά τη διαχείριση συγκρούσεων
- τίποτα δεν είναι ίδιο – τύποι συμπεριφοράς σε καταστάσεις σύγκρουσης
- πανάκεια ?????? Υπάρχει σωστή συμπεριφορά σε κάθε διαμάχη;
- όταν κερδίζει το πείσμα – οι συνέπειες της αυστηρής εφαρμογής συγκεκριμένων στυλ
Σχετικά με τη σύγκρουση που βοηθά και αναπτύσσεται - διεκδικητική και αναπτυξιακή χρήση των συγκρούσεων στην ομαδική εργασία
- διεκδικητικές δεξιότητες χρήσιμες για την επίλυση συγκρούσεων
- πώς να μετατρέψετε τον μόλυβδο σε χρυσό ή πώς να κάνετε τη σύγκρουση να έχει θετικό αποτέλεσμα στην ομαδική εργασία;
Πώς να μην πνιγείς στη σύγκρουση; – στρατηγικές που χρησιμοποιούνται σε καταστάσεις σύγκρουσης
- Κερδίζω - χάνεις
- κερδίζεις - εγώ χάνω
- χωρίς χαμένο - μετατρέποντας τη σύγκρουση σε συνεργασία
Εργασία με συναισθήματα σε σύγκρουση ή πώς να αντιμετωπίσετε μια δύσκολη κατάσταση
- ένα ηφαίστειο γεμάτο λάβα - ή για συναισθήματα που μπορούν να μας ελέγξουν
- εισαγωγή στην προπόνηση κατά του στρες
- μεθόδους χαλάρωσης και συγκέντρωσης
Όχι μόνο η πεπατημένη - δημιουργικές αρχές επίλυσης συγκρούσεων
- Με πόσους τρόπους μπορείτε να βρείτε μια λύση στη σύγκρουση;
- Υπάρχει χρυσή τομή για να βοηθήσει στην εξεύρεση συμφωνίας;
- βέλτιστους τρόπους επίλυσης των συγκρούσεων στην εταιρεία
Requirements
Στόχος της εκπαίδευσης θα είναι η αναθεώρηση και η βελτίωση των ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων, τόσο σε επίπεδο ατομικής όσο και ομαδικής εργασίας.
Testimonials (2)
Η ευελιξία του εκπαιδευτή να προσαρμόζει τα θέματα σύμφωνα με το προφίλ μου.
Carlos - Magotteaux International SA
Course - Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Μου αρέσει πολύ η στάση και το χιούμορ του προπονητή
zherald ametlli - SPOC S.A.
Course - Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated