Course Outline

Εισαγωγή σε θέματα επικοινωνίας

    διαδικασία επικοινωνίας και τα στάδια της, τη σημασία της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας, τεχνικές και εργαλεία για αποτελεσματική επικοινωνία

Αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας ως βασικό στοιχείο στις αποτελεσματικές επαφές στον οργανισμό

    αυτοανάλυση των λαθών του δικού του στυλ επικοινωνίας στα εμπόδια επικοινωνίας επικοινωνίας στάδια δημιουργίας διαπροσωπικής επαφής άμεση επικοινωνία και τηλεφωνική επικοινωνία

Επικοινωνία στον οργανισμό

    δίκτυα επικοινωνίας στον οργανισμό, μοντέλα ροής πληροφοριών και η βελτιστοποίησή τους, εργασίες και εργαλεία εσωτερικής επικοινωνίας

Αποτελεσματική συνομιλία

    διαμόρφωση της εικόνας του ατόμου ως αποστολέα και παραλήπτη ενός μηνύματος παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των επαγγελματικών επαφών μεταξύ των εργαζομένων ενεργητική ακρόαση ως εργαλείο αποτελεσματικής επικοινωνίας παράγοντες που διαταράσσουν την ακρόαση και την κατανόηση δηλώσεων η τέχνη της υποβολής ερωτήσεων ψυχολογικοί μηχανισμοί και τεχνικές άσκησης επιρροής

Σε αρμονία με τον εαυτό σας και σε καλές σχέσεις με τους άλλους - η έννοια της διεκδικητικής συμπεριφοράς

    η έννοια της διεκδικητικότητας δικά σας δικαιώματα όταν αποφασίζετε να είστε διεκδικητικοί τύποι συμπεριφοράς: επιθετική, υποχωρητική συμπεριφορά, διεκδικητική οικοδόμηση μηνυμάτων «εγώ» ως βάση για ισχυρή έκφραση απόψεων, κρίσεων και συναισθημάτων γιατί φοβόμαστε να πούμε «όχι» - τι μας εμποδίζει την αυτοεκτίμηση που προκύπτει από τη διεκδικητική αντιμετώπιση του εαυτού μας

Τι σημαίνει να σέβεσαι εσάς και τον εαυτό σας - τι συμβαίνει εάν συμφωνήσουμε ή αρνηθούμε

    ικανότητα άρνησης και αποδοχής άρνησης ικανότητα επιχειρηματολογίας άμυνας κατά της χειραγώγησης αποδεχόμενοι αρνητικές και θετικές αξιολογήσεις, αντιδρώντας σε μορφές κριτικής παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση

Σύγκρουση, διαφορά απόψεων ή τσακωμός; Ορισμός της έννοιας της σύγκρουσης

    τι είναι μια σύγκρουση - η ουσία και τα είδη των συγκρούσεων, τα είδη των συγκρούσεων ανάλογα με τους συμμετέχοντες. όταν μια εσωτερική σύγκρουση γίνεται εσωτερική σύγκρουση - θεωρία του Kurt Lewin

Από πού προκύπτει αυτό; Δηλαδή για τις κύριες πηγές συγκρούσεων

    ο καθένας τραβά προς τη δική του κατεύθυνση - οι διαφορές στους στόχους είναι πάντα καλύτερες - διαφορές στις αξίες ή τις απόψεις - ποιος είναι ποιος - οργανωτική ασάφεια

Ο διάβολος δεν είναι τόσο τρομερός - ή η σύγκρουση είναι πάντα πρόβλημα; Λειτουργικές και δυσλειτουργικές συγκρούσεις

    Είναι κάθε σύγκρουση καταστροφική για την ομάδα; πότε δημιουργείται η σύγκρουση; τι καθορίζει την εποικοδομητική ή καταστροφική δύναμη της σύγκρουσης;

Όταν κοιτάμε το ίδιο πράγμα, βλέπουμε κάτι διαφορετικό, δηλαδή στρεβλώσεις της αντίληψης που συμβαίνουν στη σύγκρουση

    τη σημασία της προσωπικής στάσης και κινήτρων σε μια σύγκρουση, τι μας εμποδίζει και τι μας βοηθά να δούμε την ουσία της σύγκρουσης, πώς να μπούμε στη θέση κάποιου άλλου, δηλ. να δούμε τη σύγκρουση μέσα από τα μάτια των άλλων

Ποιοι είστε και ποιοι μπορείτε να είστε – Στυλ συμπεριφοράς κατά τη διαχείριση συγκρούσεων

    τίποτα δεν είναι ίδιο - τύποι συμπεριφοράς σε καταστάσεις σύγκρουσης - πανάκεια ????? Υπάρχει σωστή συμπεριφορά σε κάθε διαφωνία; όταν κερδίζει το πείσμα – οι συνέπειες της αυστηρής εφαρμογής συγκεκριμένων στυλ

Σχετικά με τη σύγκρουση που βοηθά και αναπτύσσεται - διεκδικητική και αναπτυξιακή χρήση των συγκρούσεων στην ομαδική εργασία

    δυναμικές δεξιότητες χρήσιμες για την επίλυση συγκρούσεων, πώς να μετατρέψετε το μόλυβδο σε χρυσό ή πώς να κάνετε τη σύγκρουση να έχει θετική επίδραση στη δουλειά της ομάδας;

Πώς να μην πνιγείς στη σύγκρουση; – στρατηγικές που χρησιμοποιούνται σε καταστάσεις σύγκρουσης

    Κερδίζω - χάνεις, κερδίζεις - χάνω χωρίς να χάνω - μετατρέποντας τη σύγκρουση σε συνεργασία

Εργασία με συναισθήματα σε σύγκρουση ή πώς να αντιμετωπίσετε μια δύσκολη κατάσταση

    ηφαίστειο γεμάτο λάβα - για συναισθήματα που μπορούν να μας ελέγξουν, εισαγωγή μεθόδων χαλάρωσης και συγκέντρωσης στην προπόνηση κατά του στρες

Όχι μόνο η πεπατημένη - δημιουργικές αρχές επίλυσης συγκρούσεων

    Με πόσους τρόπους μπορείτε να βρείτε μια λύση στη σύγκρουση; Υπάρχει χρυσή τομή για να βοηθήσει στην εξεύρεση συμφωνίας; βέλτιστους τρόπους επίλυσης των συγκρούσεων στην εταιρεία

Requirements

Στόχος της εκπαίδευσης θα είναι η αναθεώρηση και η βελτίωση των ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων, τόσο σε επίπεδο ατομικής όσο και ομαδικής εργασίας.

 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (1)

Related Courses

Personal Efficiency and Managing Meetings

7 Hours

Hosting Online Meetings

7 Hours

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

14 Hours

People and Team Management

21 Hours

Business Communication Skills

35 Hours

Business English for Non-Native Speakers

14 Hours

Communication and Teamwork

7 Hours

International Business Etiquette

14 Hours

Social & Dining Etiquette

21 Hours

Effective communication skills

21 Hours

Effective interpersonal communication with elements of assertiveness

14 Hours

Conflict Management

14 Hours

Related Categories