Course Outline

Εισαγωγή σε θέματα επικοινωνίας

  • διαδικασία επικοινωνίας και τα στάδια της
  • τη σημασία της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας
  • τεχνικές και εργαλεία για αποτελεσματική επικοινωνία

Αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας ως βασικό στοιχείο στις αποτελεσματικές επαφές στον οργανισμό

  • αυτοανάλυση του δικού σας στυλ επικοινωνίας
  • λάθη επικοινωνίας
  • εμπόδια επικοινωνίας
  • στάδια δημιουργίας διαπροσωπικής επαφής
  • επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο και τηλεφωνική επικοινωνία

Επικοινωνία στον οργανισμό

  • δίκτυα επικοινωνίας στον οργανισμό
  • μοντέλα ροής πληροφοριών και η βελτιστοποίησή τους
  • εργασίες και εργαλεία εσωτερικής επικοινωνίας

Αποτελεσματική συνομιλία

  • διαμορφώνοντας τη δική του εικόνα ως αποστολέα και παραλήπτη ενός μηνύματος
  • παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των επαγγελματικών επαφών μεταξύ των εργαζομένων
  • Η ενεργητική ακρόαση ως εργαλείο αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • παράγοντες που παρεμποδίζουν την ακρόαση και την κατανόηση της ομιλίας
  • την τέχνη να κάνεις ερωτήσεις
  • ψυχολογικούς μηχανισμούς και τεχνικές επιρροής

Σε αρμονία με τον εαυτό σας και σε καλές σχέσεις με τους άλλους - η έννοια της διεκδικητικής συμπεριφοράς

  • έννοια της διεκδικητικότητας
  • τα δικά σας δικαιώματα
  • όταν αποφασίζεις να είσαι διεκδικητικός
  • τύποι συμπεριφοράς: επιθετικός, υποχωρητικός, διεκδικητικός
  • οικοδόμηση μηνυμάτων «εγώ» ως βάση για ισχυρή έκφραση απόψεων, κρίσεων και συναισθημάτων
  • γιατί φοβόμαστε να πούμε «όχι» - τι μας κρατάει πίσω
  • αυτοεκτίμηση που προκύπτει από τη διεκδικητική αυτο-θεραπεία

Τι σημαίνει να σέβεσαι εσάς και τον εαυτό σας - τι συμβαίνει εάν συμφωνήσουμε ή αρνηθούμε

  • την ικανότητα να λέει όχι και να παίρνει όχι
  • ικανότητα διαφωνίας
  • άμυνα κατά της χειραγώγησης
  • αποδοχή αρνητικών και θετικών αξιολογήσεων, ανταπόκριση σε μορφές κριτικής
  • παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση

Σύγκρουση, διαφορά απόψεων ή καυγάς; Ορισμός της έννοιας της σύγκρουσης

  • τι είναι μια σύγκρουση - η ουσία και τα είδη των συγκρούσεων
  • είδη συγκρούσεων ανάλογα με τους συμμετέχοντες.
  • όταν μια διαπροσωπική σύγκρουση γίνεται εσωτερική σύγκρουση - θεωρία του Kurt Lewin

Από πού προκύπτει αυτό; Δηλαδή για τις κύριες πηγές των συγκρούσεων

  • ο καθένας τραβάει προς τη δική του κατεύθυνση - διαφορές στους στόχους
  • το δικό μου είναι πάντα καλύτερο – διαφορές σε αξίες ή απόψεις
  • ποιος είναι ποιος, δηλαδή οργανωτική ασάφεια

Ο διάβολος δεν είναι τόσο τρομακτικός - ή η σύγκρουση είναι πάντα πρόβλημα; Λειτουργικές και δυσλειτουργικές συγκρούσεις

  • Είναι κάθε σύγκρουση καταστροφική για την ομάδα;
  • πότε δημιουργείται η σύγκρουση;
  • τι καθορίζει την εποικοδομητική ή καταστροφική δύναμη της σύγκρουσης;

Όταν κοιτάμε το ίδιο πράγμα, βλέπουμε κάτι διαφορετικό, δηλαδή στρεβλώσεις της αντίληψης που συμβαίνουν στη σύγκρουση

  • τη σημασία της προσωπικής στάσης και κινήτρων στη σύγκρουση
  • τι μας δυσκολεύει και τι μας βοηθά να δούμε την ουσία της σύγκρουσης
  • πώς να μπείτε στη θέση κάποιου άλλου, δηλαδή να δείτε τη σύγκρουση μέσα από τα μάτια των άλλων

Ποιοι είστε και ποιοι μπορείτε να είστε – Στυλ συμπεριφοράς κατά τη διαχείριση συγκρούσεων

  • τίποτα δεν είναι ίδιο – τύποι συμπεριφοράς σε καταστάσεις σύγκρουσης
  • πανάκεια ?????? Υπάρχει σωστή συμπεριφορά σε κάθε διαμάχη;
  • όταν κερδίζει το πείσμα – οι συνέπειες της αυστηρής εφαρμογής συγκεκριμένων στυλ

Σχετικά με τη σύγκρουση που βοηθά και αναπτύσσεται - διεκδικητική και αναπτυξιακή χρήση των συγκρούσεων στην ομαδική εργασία

  • διεκδικητικές δεξιότητες χρήσιμες για την επίλυση συγκρούσεων
  • πώς να μετατρέψετε τον μόλυβδο σε χρυσό ή πώς να κάνετε τη σύγκρουση να έχει θετικό αποτέλεσμα στην ομαδική εργασία;

Πώς να μην πνιγείς στη σύγκρουση; – στρατηγικές που χρησιμοποιούνται σε καταστάσεις σύγκρουσης

  • Κερδίζω - χάνεις
  • κερδίζεις - εγώ χάνω
  • χωρίς χαμένο - μετατρέποντας τη σύγκρουση σε συνεργασία

Εργασία με συναισθήματα σε σύγκρουση ή πώς να αντιμετωπίσετε μια δύσκολη κατάσταση

  • ένα ηφαίστειο γεμάτο λάβα - ή για συναισθήματα που μπορούν να μας ελέγξουν
  • εισαγωγή στην προπόνηση κατά του στρες
  • μεθόδους χαλάρωσης και συγκέντρωσης

Όχι μόνο η πεπατημένη - δημιουργικές αρχές επίλυσης συγκρούσεων

  • Με πόσους τρόπους μπορείτε να βρείτε μια λύση στη σύγκρουση;
  • Υπάρχει χρυσή τομή για να βοηθήσει στην εξεύρεση συμφωνίας;
  • βέλτιστους τρόπους επίλυσης των συγκρούσεων στην εταιρεία

Requirements

Στόχος της εκπαίδευσης θα είναι η αναθεώρηση και η βελτίωση των ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων, τόσο σε επίπεδο ατομικής όσο και ομαδικής εργασίας.

 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories